کدخبر:1053/940917

17 آذر 1394

بازدید هیئت دانشگاهی ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان از دانشگاه صنعتی اصفهان
در راستای ارتقاء همکاری های علمی بین المللی:
بازدید هیئت دانشگاهی ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان از دانشگاه صنعتی اصفهان
به منظور افزایش همکاری های علمی بین المللی، هیئت یازده نفره متشکل از مسئولین و اعضای هیأت علمی چندین دانشگاه ایالت بادن-وورتمبرگ (Baden-Württemberg) آلمان از دانشگاه صنعتی اصفهان دیدن کردند.

اعضای این هیئت را متخصصانی در زمینه‌های مدیریت منابع طبیعی وآب، برق و کامپیوتر، انرژی‌های تجدیدپذیر، صنایع و اقتصاد، عمران و نیز کارشناسان روابط بین‌الملل همراهی می نمودند.

این هیئت آلمانی در راستای بررسی زمینه‌های همکاری مشترک بین دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ایران و آلمان به ایران سفر نموده و طی سفر خود بازدیدهایی از دانشگاه ها و مراکز پژوهشی تهران و اصفهان داشتند.

دربازدید این هیئت خارجی از دانشگاه صنعتی اصفهان، مدیران پژوهشی و اعضای هیأت علمی از دانشکده های برق و کامپیوتر، کشاورزی، منابع طبیعی، عمران و صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان به تبادل دیدگاه ها به منظور افزایش همکاری های مشترک علمی با دانشگاه های ایالت بادن-وورتمبرگ (Baden-Württemberg) آلمان پرداختند.

بادن-وورتمبرگ سومین ایالت بزرگ از شانزده ایالت آلمان به پایتختی شهر اشتوتگارت و یکی از مبتکرترین مناطق اروپا دررشته‌های فن‌آوری‌های صنعتی و توسعه و تحقیق است. میزان هزینه‌هایی که در بادن‌- وورتمبرگ صرف پژوهش و تحقیق می‌شود بالاتر از میزان آن در کل اروپاست و مردم این ایالت به کوشایی و هدفمند بودن شهرت دارند.

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.