کدخبر:1031/911002

2 دی 1391

بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توانمندی های دانشگاه صنعتی اصفهان
با حضور اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:
بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توانمندی های دانشگاه صنعتی اصفهان
همزمان با هفته پژوهش تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، پنج شنبه گذشته با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان از توانمندی ها و دستاوردهای این دانشگاه از نزدیک آشنا شدند.

سخنگوی کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این بازدید با تأکید بر توانمندی های پژوهشی، نیروهای انسانی مجرب وخدمات برجسته دانشگاه صنعتی اصفهان ونیز اعتبار داخلی وخارجی این دانشگاه تصریح کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان در کنار فعالیت های برجسته آموزشی، یکی از مراکز پژوهشی مهم نیز محسوب می شود که رویکرد مثبت صنایع مختلف به این دانشگاه نشانگر توانمندی های وسیع آن است.

دکتر عباس مقتدایی با اشاره به اهداف کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بازدید از مراکز علمی، تحقیقاتی و آموزشی استان های مختلف کشور افزود: هدف از این بازدید آشنایی با بخشی از دستاوردهای دانشگاه صنعتی اصفهان و بررسی نحوه کمک کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به پیشبرد اهداف این دانشگاه است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از وضعیت آلودگی هوا در استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه صنعتی اصفهان به خوبی می تواند در دو حوزه مطالعاتی مهم آلاینده ها و همچنین آب به استان اصفهان و کشورکمک نماید.

مقتدایی اضافه کرد: مجمع نمایندگان استان اصفهان با پژوهشکده آب دانشگاه صنعتی اصفهان وارد مذاکره شده است که با ادامه این رایزنی ها، روند انجام این مطالعات بیش از پیش پیگیری خواهد شد.

وی در پایان افزود: در حال حاضر به دلیل شرایط اقلیمی و فصل سرما و همچنین جهت وزش باد به سمت شهر اصفهان آلودگی ها در سطح پایینی جو مردم را آزار می دهد که با پیگیری از طریق معاون اول رئیس جمهور بعنوان یک مطالبه مردمی مهم به دنبال این هستیم تا منابع ایجاد کننده این نوع آلودگی ها کنترل شوند.

گفتنی است: در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین سالک از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  ضمن بازدید از توانمندی ها و دستاوردهای دانشگاه صنعتی اصفهان، با روند انجام برخی پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی در پژوهشکده های این دانشگاه آشنا شدند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.