کدخبر:0927/921203

3 اسفند 1392

بازدید معاون علمی وفناوری رئیس جمهور از توانمندی ها و دستاوردهای دانشگاه صنعتی اصفهان+گزارش تصویری
باحضور دکتر ستاری:
بازدید معاون علمی وفناوری رئیس جمهور از توانمندی ها و دستاوردهای دانشگاه صنعتی اصفهان+گزارش تصویری
دکترسورنا ستاری معاون علمی وفناوری رئیس جمهور با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان، از توانمندی ها و دستاوردهای این دانشگاه دیدن کرد.

در این بازدید که پنج شنبه گذشته صورت گرفت، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با حضور در تعدادی از پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه صنعتی اصفهان، از نزدیک با روند انجام طرح های کلان پژوهشی در این دانشگاه آشنا شد.

طرح کلان شبکه پایش و پیش بینی دریایی کشور در پژوهشکده علوم و فناوری زیردریا، نیروگاه خورشیدی، طرح های پژوهشی پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات، طرح ملی ابررایانش شیخ بهایی، مرکز تخصصی آپا، طرح میکروالکترونیک واقع در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و شتاب دهنده سیکلوترون واقع در آزمایشگاه مرکزی از جمله طرح هایی بود که معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از نزدیک از آن ها دیدن کرد.

همچنین دکتر ستاری در نشستی با هیأت رئیسه و جمعی از مدیران پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان، دیدگاه ها و نقطه نظرات آنان پیرامون طرح های پژوهشی این دانشگاه را استماع کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این نشست بودجه صندوق نوآوری و شکوفایی را یکهزار میلیارد ریال اعلام و گفت: طرح های پژوهشی که قابلیت تجاری سازی داشته باشند مورد حمایت این معاونت قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به طرح جدید بنیاد ملی نخبگان به منظور ارائه کمک های نقدی به اعضای این بنیاد از طریق مدیریت دانشگاه ها افزود: این طرح پس از اجرای آزمایشی در دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران در دیگر دانشگاه های کشور نیز اجرایی خواهد شد.

در این دیدار بر حمایت از توانمندی های گسترده و اقدامات پژوهشی محققان و اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان تأکید شد.

گفتنی است: دانشگاه صنعتی اصفهان در شش طرح پژوهشی کلان ملی مجری و یا همکار است که بخشی از این طرح ها توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت می شود.

گزارش تصویری...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.