کدخبر:0949/911121

21 بهمن 1391

بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی کشور از توانمندی ها ودستاوردهای دانشگاه صنعتی اصفهان
با حضور دکتر فریدون عباسی:
بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی کشور از توانمندی ها ودستاوردهای دانشگاه صنعتی اصفهان
دکتر فریدون عباسی معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان انرژی اتمی کشور با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان از دستاوردها وتوانمندی های این دانشگاه بازدید کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در این دیدار که پنج شنبه گذشته صورت گرفت با تجلیل از تلاش های محققان، استادان ودانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، زیرساخت وسرمایه اصلی این دانشگاه را استادان توانمند، دانشجویان پرتلاش وکادر متعهد این مجموعه بیان کرد.

دکتر فریدون عباسی به نقش مؤثر فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان بیش از یک سوم متخصصان صنایع هسته ای اصفهان اشاره وتصریح کرد: بازدید از این دانشگاه به منظور تجلیل از تلاش هاو خدمات سال های متمادی استادان، محققان و مدیریت این دانشگاه در بخش های مختلف بویژه صنعت هسته ای کشور است.

وی دانشگاه صنعتی اصفهان را الگویی مناسب برای سایر مراکز علمی کشور در جهت تربیت متخصصان برجسته ومتعهد دانست واضافه کرد: رشد قابل توجه این دانشگاه در ابعاد گوناگون پس از انقلاب اسلامی و تحصیل حدود نیمی از دانشجویان کنونی در مقاطع تحصیلات تکمیلی از امتیازات ویژه این دانشگاه به منظور اثرگذاری در جهش های علمی وفنی کشور است.

معاون رئیس جمهور با بیان این که هم اکنون صنعت هسته ای کشور به منظور کمک وپشتیبانی به سایر صنایع و بخش های علمی ورود پیدا کرده است گفت: پیوند دهی منابع انسانی وتجهیزات سراسرکشور به یکدیگر به منظور انسجام فعالیت های علمی و غلبه بر تحریم ها از جمله اهداف بازدید از دانشگاه ها می باشد.

عباسی در پایان اظهار امیدواری کرد دانشگاه های کشور بویژه دانشگاه صنعتی اصفهان با پشتیبانی علمی وفنی زمینه کمک های بیش از پیش به صنایع مختلف بویژه صنعت هسته ای را فراهم نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.