کدخبر:1229/910431

31 تیر 1391

با حضور جمعی از نوجوانان استان سیستان وبلوچستان:
بازدید دانش آموزان نخبه جنوب کشور از دستاوردها وامکانات دانشگاه صنعتی اصفهان
بیش از یکصد تن از دانش آموزان نخبه و استعداد درخشان استان سیستان و بلوچستان با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان با امکانات، دستاوردها، و امکانات علمی و پژوهشی موجود در این دانشگاه آشنا شدند.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در میان این دانش آموزان نخبه با اشاره به توانمندی های این دانشگاه درزمینه های گوناگون علمی و صنعتی در کشور گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان هم اکنون یکی از ده دانشگاه برتر کشور است و در حال حاضر نیز با وجود فرا رسیدن فصل تابستان حدود یک هزار نفر از دانشجویان این دانشگاه در مقاطع مختلف مشغول انجام فعالیت های پژوهشی خود هستند. 

دکتر همدانی گلشن افزود: دانشکده های دانشگاه صنعتی اصفهان با امکاناتی که در رشته های مختلف و در حوزه فناوری و صنعت در اختیار دانشگاهیان قرار می دهد در کشور و جهان دانشگاهی شناخته شده و توانمند است.

وی با تأکید بر این که وظیفه همه نخبگان کشور، تلاش مستمر و خستگی ناپذیر برای کسب رفاه دنیوی و سعادت اخروی برای ملت شریف ایران است، گفت: همگی ما باید با تلاش و کمک به یکدیگر امنیت، اقتدار و عزت کشور اسلامی عزیزمان را حفظ و با رشد علمی و پیشرفت در حوزه های مختلف در جهان مقتدرانه عمل کنیم.

 

همدانی گلشن در پایان با ابرازخرسندی از حضور دانش آموزان نخبه و استعدادهای درخشان استان سیستان و بلوچستان در این دانشگاه، ابراز امیدواری نمود که دانشگاه صنعتی اصفهان در سال های آینده میزبان این جوانان مستعد باشد.  

گفتنی است این تعداد از دانش آموزان نخبه استان سیستان و بلوچستان روز دوشنبه 26 تیر ماه، با حضور در پژوهشکده ها و دانشکده های دانشگاه صنعتی اصفهان با امکانات  و نحوه انجام برخی پروژه های علمی و پژوهشی در این دانشگاه آشنا شدند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.