کدخبر:1338/911223

23 اسفند 1391

اولين کتاب زبان تخصصی در زمینه مهندسی آب منتشر شد
توسط محققان دانشگاه صنعتی اصفهان:
اولين کتاب زبان تخصصی در زمینه مهندسی آب منتشر شد
"كتاب زبان تخصصي مهندسي آب" بعنوان نخستین کتاب زبان تخصصی در این زمینه، توسط محققان دانشگاه صنعتی اصفهان تألیف و منتشر شد.

این کتاب به همت مهندس مصطفي گودرزي دانشجوي دكتراي مهندسی کشاورزی گرایش آب و دكتر جهانگير عابدي كوپايي عضو هیأت علمی گروه مهندسي آب دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتي اصفهان تأليف و توسط انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه منتشر شده است.

 دكتر جهانگير عابدي اين كتاب را اولين كتاب تخصصي زبان انگليسي در حوزه مهندسي آب برای دانشجویان و محققین اين رشته دانست و تأكيد نمود : اين كتاب براي بهبود زبان تخصصی پيشنهاد مي شود.

استاد گروه آب دانشكده كشاورزي دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: با مطالعه این کتاب که متون و تصاویر آن از منابع معتبر علمی گردآوری شده است خواننده می تواند همزمان توانایی خود را در خواندن و نوشتن متون تخصصی بهبود بخشد.

وي خاطر نشان ساخت : اين کتاب شامل شش بخش مجزا و 26 درس می باشد که هر درس به یک موضوع خاص در زمینه مهندسی آب می پردازد و شامل تمرین های کاربردی متنوع می باشد.

گفتني است کتاب به گونه ای نوشته شده است که از آن می توان برای آموزش آكادميك در كليه مقاطع تحصيلي (كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري) و یا به صورت خودآموز برای مطالعه فردی استفاده نمود.

" كتاب زبان تخصصي مهندسي آب" در شمارگان 500 نسخه و با قيمت 130000ريال توسط انتشارات جهاد دانشگاهي دانشگاه صنعتي اصفهان روانه بازار شده است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.