کدخبر:1606/921123

23 بهمن 1392

انتخابات شورای  صنفی - رفاهی دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان نیمه اسفندماه برگزار می شود
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان:
انتخابات شورای صنفی - رفاهی دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان نیمه اسفندماه برگزار می شود
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان از برگزاری انتخابات شورای صنفی ـ رفاهی دانشجویی این دانشگاه در 13 اسفندماه وتشکیل این شورا در ترم تحصیلی جاری خبر داد.

دکتر سيدظفراله كلانتري استفاده از ظرفیت های شورای صنفی را یکی از مهم ترین راهکارهای همکاری دانشجویان در انتقال و حل مشکلات خود عنوان کرد وافزود: شورای صنفی ـ رفاهی مرکب از هفت نفر از نمایندگان دانشجویان دانشگاه، بر اساس مقررات و آیین نامه ابلاغی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با رأی مستقیم دانشجویان دانشگاه انتخاب و دارای نقش مشورتی در تصمیم سازی، برنامه ریزی و نظارت بر ارائه خدمات به دانشجویان می باشد.

وی با ابراز تأسف به جهت عدم فعالیت این شورا در سال های گذشته تصریح کرد: تقویت فضای مشارکت، همکاری، تعاون و ایجاد همدلی در میان دانشجویان و مسئولین دانشگاهی، فراهم نمودن زمینه لازم برای تجربه اندوزی و مسئولیت پذیری دانشجویان برای آینده وآشنایی بیشتر دانشجویان با توانمندی ها، امکانات و چگونگی اداره امور در دانشگاه از جمله اهداف تشکیل شورای صنفی – رفاهی است.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان اضافه کرد: بهره مندی دانشگاه از ظرفیت های دانشجویی در راستای بهبود ارائه خدمات به دانشجویان، افزایش آگاهی دانشجویان با حقوق و تکالیف دانشجویی وتقویت فرهنگ پیگیری حل مشکلات رفاهی با تعامل و از طریق مجاری قانونی از دیگر اهداف تشکیل این شورا می باشد.

وی با بیان این که این شورا وظیفه انعکاس، پیگیری حل مشکلات و ارائه بهتر خدمات به دانشجویان از طریق تعامل با مسئولین دانشگاه را دارد ادامه داد: امور خدماتی و رفاهی، مسائل مربوط به خوابگاه ها،کیفیت غذا و بهداشت محیط های دانشجویی، شناسایی دانشجویان متقاضی واجد شرایط بهره مندی از خدمات صنفی ـ رفاهی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ دانشجویان با مسئولین و پیشنهاد تشکیل کمیته های تخصصی در چارچوب قوانین از قبیل کمیته خوابگاه ها، تغذیه و ... مهم ترین محورهای فعالیت شورای صنفی دانشجویی دانشگاه را تشکیل می دهد.

کلانتری در پایان، زمان ثبت نام اولیه از داوطلبان حضور در انتخابات این شورا را از 26 بهمن ماه عنوان کرد و افزود: انتخابات شورای صنفی – رفاهی دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان 13 اسفندماه برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است: دانشجویان علاقه مند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و نیز ثبت نام جهت عضویت در این شورا می توانند به سایت معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی http://m-daneshjooei.iut.ac.ir مراجعه نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.