کدخبر:1055/920415

11 تیر 1392

افتتاح پنجمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی استان در دانشگاه صنعتی اصفهان
با حضور 400 دانشجوی دختر:
افتتاح پنجمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی استان در دانشگاه صنعتی اصفهان
پنجمین دوره آشنایی با مبانی اندیشه اسلامی (طرح ولایت) بسیج دانشجویی استان اصفهان با عنوان "شرح یار"، با شرکت 400 نفر از دانشجویان دختر بسیجی دانشگاه های استان در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان در آیین افتتاحیه این دوره آموزشی با اشاره به این که طرح ولایت هر ساله در سه سطح استانی، منطقه ای وکشوری برگزار می شودگفت: در سال گذشته 300 نفر از دانشجوی دختراستان اصفهان موفق به گذراندن دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی و دیگر مواد آموزشی جهت ارتقای سطح معرفتی، اعتقادی و سیاسی شده اند.

محمد رضایی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تسلط یافتن دانشجویان به قرآن، زبان های خارجی و کسب مهارت های تحقیقاتی برای صدور انقلاب اسلامی به دنیا گفت: بسیج دانشجویی نیز در همین راستا برنامه های خود را در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می کند.

وی استقبال از این دوره طرح ولایت را چشمگیر توصیف کرد و افزود: دانشجویان دختر بسیجی به مدت 14روز موضوعات هستی شناسی، خود شناسی، انسان شناسی، خدا شناسی و مهدویت را در دوره مبانی اندیشه اسلامی مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

رضایی همچنین برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین داستانپور و دوره رسانه و نقد را از دیگر برنامه های این طرح عنوان کرد.

در ادامه حجت الاسلام نیلی پور طی سخنانی در رابطه با مدیریت زمان و اهمیت این نعمت الهی برای انسان، کسب مهارت برای مدیریت زمان را یکی از اصلی ترین مهارت هایی دانست که هر انسان برای موفقیت در زندگی باید آن را کسب نماید.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان اصفهان یکی از علل عقب ماندگی فردی و اجتماعی را عدم استفاده صحیح از زمان دانست و افزود: برنامه ریزی مناسب مهمترین اصل در مدیریت زمان است و از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری می کند.

مؤلف کتاب مدیریت زمان با مطرح کردن ده پرسش اصلی در رابطه با مدیریت زمان، به بررسی و ارائه راهکارهای مناسب جهت کسب مهارت در این زمینه پرداخت و گفت: دقت در سهمیه بندی اوقات، تشخیص صحیح اولویت ها و هدف گذاری های مناسب از کلیدی ترین نکات در کسب این مهارت است.

شایان ذکر است: پنجمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی استان اصفهان با شرکت دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان و به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان از 10 تیر به مدت 14 روز در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.