کدخبر:1524/910920

20 آذر 1391

افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان
در آستانه هفته پژوهش:
افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان
صبح امروز و در آستانه هفته پژوهش، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان در سال 1391 با حضور مدیران، رؤسای دانشکده ها و پژوهشگاه وجمعی از محققان این دانشگاه آغاز به کار کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در آئين افتتاح این نمایشگاه با تأکید بر این که پژوهش تقاضا محور و تولید دانش بنیان، مهمترین زیربنای اقتصاد مقاومتی محسوب می شود گفت: پتانسیل بالای پژوهشگران این دانشگاه در عرصه های گوناگون دستاوردهای خوبی را برای ایران اسلامی به همراه داشته است.

دكتر همداني گلشن محور اصلي سیاست دانشگاه صنعتی اصفهان در سال جاری را ارتباط هر چه بیشتر با بخش‌هاي مختلف صنعتی کشور عنوان کرد و با اشاره به جايگاه برتر این دانشگاه در زمینه تبديل علم به ثروت افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته در حمایت از موضوعات پژوهشی و تلاش مضاعف پژوهشگران دانشگاه، شاهد رشد قابل توجهی در توانمندی های پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان خواهیم بود.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز حمایت از طرح های پژوهشی تقاضا محور را لازم و ضروری دانست و گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور پژوهشگران جوان و مستعد پتانسیل بسیار مناسبی را برای ارتقای توانمندی های پژوهشی در اختیار دارد.

دکتر منوچهر حیدرپور افزود: پژوهشگران و محققان دانشكده ها، پژوهشكده ها و مراکز پژوهشی  دانشگاه صنعتی اصفهان آخرين نتايج تحقيقات خود را در 16 غرفه این نمایشگاه در معرض دید دانشجویان و دانشگاهیان قرار داده اند.

گفتنی است نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان به همت معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه 20 الی 22 آذر ماه در سالن شهید آوینی دانشگاه صنعتی اصفهان دایر می باشد.

دیدگاه شما

درخواست

لطفا مدت نمایشگاه را تمدید کنید ما هنوز موفق نشدیم از آ ن دیدن کنیم 
 

You voted 4. Total votes: 505

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.