کدخبر:0922/940825

25 آبان 1394

اعطای جایزه ملی علامه طباطبایی به استاد دانشگاه صنعتی اصفهان
در چهارمین دوره تجلیل از اساتید ممتاز و پژوهشگران برجسته کشور:
اعطای جایزه ملی علامه طباطبایی به استاد دانشگاه صنعتی اصفهان
در مراسم تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره جایزه ملی علامه طباطبایی، از دکتر هادی اکبرزاده استاد دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان برگزیده این دوره تجلیل شد.

در این آئین که روز گذشته و با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، از دکتر هادی اکبرزاده استاد دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان یکی از 18 برگزیده این دوره تجلیل و نشان ملی چهارمین دوره جایزه علامه طباطبایی به وی اعطاء شد.

یکی از اقدامات مهم و کارآمد بنیاد ملی نخبگان در حمایت از جریان علمی کشور، اعطای جایزه و تسهیلات به برگزیدگان از میان محققان برجسته، استادان ممتاز و پژوهشگران نمونه کشور است که به پاسداشت زحمات علمی و عملی علامه دهر، مرحوم آیت الله سید محمد حسین طباطبایی به جایزه علامه طباطبایی شهرت یافته است.

جایزه ملی علامه طباطبایی که از سال 1390 هرساله از سوی بنیاد ملی نخبگان به استادان ممتاز دانشگاه‎ها و پژوهشگران برجسته ایرانی اعطاء می‎شود با هدف پیشبرد امر تحقیق، پژوهش و به کار گیری مؤثر محققان و هنرمندان جوان در امور فرهنگی کشور در نظر گرفته شده است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.