اطلاعیه مهم در خصوص نحوه و برنامه پذیرش دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی اصفهان در سال 1396

مورد

تاریخ

مکان

جنسيت

زمان مراجعه

پذيرش حضوري

دوشنبه 96/6/27

اداره کل آموزش

خواهران

حتما لازم است جهت رويت ساعت پذيرش به گزارش 260 سيستم گلستان (گواهي پذيرش غيرحضوري) مراجعه نمائيد.

اداره کل آموزش

خواهران

سه شنبه 96/6/28

اداره کل آموزش

برادران

اداره کل آموزش

برادران

چهار شنبه 96/6/29

اداره کل آموزش

برادران

شروع کلاس‌ها

شنبه 96/7/1

 

مدارک مورد نیاز جهت پذیرش حضوری:

  • فرم‌های تعهد نامه چاپ شده پس از انجام پذیرش اینترنتی و گواهی پذیرش اینترنتی مشخصات دانشجو (فرم شماره 1918)
  • 2 قطعه عکس پرسنلی 4 × 3 جدید
  • اصل و یکسری کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی  (پشت و رو)
  • اصل و کپی مدارک ديپلم و پیش دانشگاهی به همراه ريزنمرات
  • كپي برابر با اصل شناسنامه، كارت ملي و مدرك پيش دانشگاهي جهت ارائه به پليس +10 (قبل از حضور در دانشگاه تهيه كپي برابر با اصل مدارك مذكور جهت برادران الزامي بوده و براي برابر با اصل نمودن مدرك به يكي از دفاتر اسناد رسمي مراجعه نمائيد)

تذکر1: لازم است دانشجو در ابتدا با مراجعه به وبگاه http://golestan.iut.ac.ir، راهنمای پذیرش اینترنتی را مطالعه نموده و سپس با انجام مراحل پذیرش اینترنتی (اسكن و آپلود مدارك با كيفيت خوب مطابق راهنماي پذيرش) و پرداختهای اینترنتی شامل هزینه خدمات جانبی (کارت دانشجویی، تشکیل پرونده الکترونیکی و پرونده بهداشتی) با استفاده از کارتهای شتاب به وسیله رمز دوم قبل از حضور در دانشگاه جهت کاهش زمان پذیرش، گرفتن پرینتهای مربوطه و در ساعت اعلام شده طبق گزارش 260 سيستم گلستان با دردست داشتن مدارك مورد نياز جهت پذيرش به اداره کل آموزش دانشگاه مراجعه نمايد.  

(دانشجویان گرامي جهت داشتن هر گونه سوال در طول ساعات اداري (16 8) با شماره 33912307- 031 تماس حاصل نمايند.)

تذکر 2: از آنجا كه مداركي كه در هنگام پذيرش به اداره آموزش تحويل مي شود تا پايان تحصيلات عودت داده نمي شود، توصيه مي­شود دانشجويان گرامي كپي و کپی برابر با اصل از مدارک تحصیلی تحویلی را تهيه و نزد خود نگه دارند.

تذکر 3: دانشجويان لازم است با مراجعه به يكي از مراكز پيشخوان خدمت درخواست تاييديه تحصيلي داده و رسيد مربوطه را نزد خود نگه دارند.

*****************************************************

در رابطه با تسهيلات رفاهی، دانشجویان عزیز موارد ذیل را مد نظر قرار دهند.

  • دانشجویان گرامی لازم است پس از پذیرش حضوری در اداره کل آموزش جهت مراحل بعدی به ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود مراجعه نمایند.
  • دانشجویانی که واجد احراز شرایط اسکان در خوابگاه هستند می توانند تقاضای خوابگاه را به صورت اینترنتی انجام دهند.
  • درخواست وام کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان با ثبت نام اینترنتی امکان پذیر است.
  • آوردن لوازم شخصی و امکانات خواب (تشک، بالش و پتو) الزامی است.
  • پرداخت وديعه خوابگاه، به صورت نقدی (از طريق دستگاه كارت خوان) در محل ستاد استقبال از دانشجويان جديدالورود (غرفه خوابگاه) انجام مي شود.
  • مدارک لازم جهت تسهیلات رفاهی، خوابگاهی و غيره به شرح زیر است:
  1. کپی شناسنامه و کارت ملی (پشت و رو)
  2. دو قطعه عکس 4× 3
  3. اصل کارت دانشجویی و كپي آن (پس از انجام ثبت نام حضوري به دانشجو تحويل داده مي شود)

دانشجویان عزیز جهت رویت کلیه اطلاعیه های مربوط به تسهیلات رفاهی به آدرس زیر مراجعه نمایند:

http://omoor-daneshjooei.iut.ac.ir

دانشجویان گرامی لازم است جهت طرح پايش سلامت جسم در سايت http://salamat.iut.ac.ir  ثبت نام نموده و با در دست داشتن کارت دانشجویی هوشمند به مركز بهداشت و درمان مراجعه و براي پايش سلامت روان از شنبه تا چهارشنبه  ترم جاری (از ساعت 8 الی 12 و 13 الی 15) به محل مرکز مشاوره و خدمات روان شناختي دانشگاه مراجعه نمایند. لازم به ذکر است تکمیل مدارک و مراجعه به مدیریت بهداشت و درمان و مركز مشاوره و خدمات روان شناختي جهت دریافت شناسنامه سلامت برای کلیه دانشجویان جدید الورود الزامی است.

دانشگاه صنعتي اصفهان براي دانشجويان جديدالورود در بدو ثبت نام برنامه ويژه‌اي به اسم طرح هدي برگزار مي نمايد. هدف از اين طرح تسهيل آشنائي دانشجويان با فضاي دانشگاه صنعتي اصفهان است. بخشي از اين برنامه شركت در كارگاه‌هاي آموزشي، آشنايي با دانشكده و دانشگاه و همچنين شركت در يك اردوي شبانه روزي مي‌باشد. به دانشجويان عزيز جديدالورود توصيه مي‌شود لوازم شخصي جهت شركت در اين اردو را به همراه داشته باشند.

راهنمای تصویری مراحل ثبت نام و نقشه دانشگاه

تاریخ

سال: 

1396

ماه: 

شهريور

روز: 

25