اطلاعیه معاونت دانشجویی درخصوص وضعیت خوابگاه ها و سلف غذاخوری تا پایان سال 98

در راستاي حفظ سلامت دانشجويان عزيز و پيرو اطلاعيه هيئت رئيسه دانشگاه مبني بر عدم تشكيل حضوري كلاس ‌هاي آموزشي تا پايان سال جاري، به اطلاع دانشجويان گرامي مي رساند كه خوابگاه هاي مجردي دانشگاه از تاريخ 98/12/10 تعطيل مي باشد. لذا با توجه به برنامه ريزي براي ضدعفوني خوابگاه ها، سلف مركزي و مكان هاي عمومي در دانشگاه، دانشجويان حداكثر تا آن تاريخ فرصت دارند تا خوابگاه را ترك نمايند.

لازم به ذكر است دانشجويان تحصيلات تكميلي در شرايط بسيار ويژه براي مدت محدود و با نامه رئيس دانشكده مي توانند براي اسكان موقت در اتاق ميهمان درخواست خود را جهت بررسي حداكثر تا تاريخ 98/12/10 به اداره خوابگاه هاي دانشجويي ارائه نمايند. در هرصورت امكان اسكان موقت حد اكثر تا تاريخ 98/12/22 فراهم است. همچنين مطابق دستورالعمل معاونت دانشجويي وزارت علوم تحقيقات و فناوري، تائيديه سلامت دانشجويان براي اسكان موقت از طرف مركز بهداشت به صورت روزانه الزامي است.

در ضمن سلف غذاخوري دانشجويي از تاريخ 98/12/9 تا پايان تعطيلات نوروز تعطيل است و.رستوران شاهر تا تاریخ ۲۲/ ۱۲/ ۹۸ به صورت رستوران مکملی آماده سرویس دهی به دانشجویان دارای اسکان موقت می باشد.

تاریخ

سال: 

1398

ماه: 

اسفند

روز: 

7