مورد |
تاریخ |
ساعت |
مکان |
مراجعه کنندگان |
پذیرش از پذیرفته شدگان سازمان سنجش |
92/6/26 |
12:30-8 |
اداره کل آموزش |
خواهران الف - ی |
92/6/26 |
16 - 13:30 |
اداره کل آموزش |
برادران الف – خ |
|
92/6/27 |
12:30- 8 |
اداره کل آموزش |
برادران: د - ق |
|
92/6/27 |
16 - 13:30 |
اداره کل آموزش |
برادران: ک - ی |
|
شروع کلاسها |
92/6/30 |
مدارک مورد نیاز جهت پذیرش حضوری:
- فرم های تعهد نامه چاپ شده پس از انجام پذیرش اینترنتی
- 3 قطعه عکس پرسنلی 4 × 3 جدید
- اصل و یکسری کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی (پشت و رو)
- اصل و کپی مدرک و ریز نمرات دیپلم و پیش دانشگاهی
- اصل و کپی مدرک نظام وظیفه (دانش آموزان پسر فارغ التحصیل سال جاری ومشمول مطابق تذکر 4 عمل نمایند)
تذکر1: مراجعه به وبگاه http://golestan.iut.ac.ir، مطالعه راهنمای پذیرش اینترنتی، انجام مراحل پذیرش اینترنتی، گرفتن پرینتهای مربوطه و مراجعه به اداره کل آموزش دانشگاه در روزهای فوق الذکر با در دست داشتن مدارک مورد نیاز جهت پذیرش حضوری
تذکر 2: انجام پذیرش اینترنتی ، اسکن مدارک، پرینت و پرداخت اینترنتی شامل هزینه خدمات جانبی (کارت دانشجویی، تشکیل پرونده الکترونیکی و پرونده بهداشتی) با استفاده از کارتهای شتاب به وسیله رمز دوم و یا پرداخت از طریق فیش بانکی در کلیه شعب بانک تجارت سراسر کشور قبل از حضور در دانشگاه جهت کاهش زمان پذیرش.
تذکر 3: تهیه کپی و کپی برابر با اصل از تمامی مدارک تحصیلی تحویلی به دانشگاه و نگهداشتن نزد خود با توجه به عدم عودت مدارک تا پایان تحصیلات
تذکر 4: مراجعه دانشجویان پسر مشمول به باجه پلیس + 10 مستقر در اداره کل آموزش در روز پذیرش به همراه یک قطعه عکس، کپی صفحه اول شناسنامه و کپی کارت ملی و کپی مدرک پیش دانشگاهی و ممهور نمودن کپی صفحه اول شناسنامه به مهر پلیس +10
تذکر 5: در رابطه با مسائل رفاهی، دانشجویان عزیز موارد ذیل را مد نظر قرار دهند.
- دانشجویان گرامی لازم است پس از پذیرش حضوری در اداره کل آموزش جهت مراحل بعدی به ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود مستقر در کتابخانه مرکزی، برای ارائه مدارک به غرفه های اداره خوابگاه، تغذیه و دریافت مجوزهای مربوطه مراجعه نمایند.
- دانشجویانی که واجد احراز شرایط اسکان در خوابگاه هستند می توانند تقاضای خوابگاه را به صورت اینترنتی انجام دهند.
- خوابگاه فقط به دانشجویان روزانه ای که فاصله محل سکونت آنها تا دانشگاه حداقل 80 کیلومتر است، تعلق می گیرد. بدیهی است که به دانشجویان نوبت دوم و میهمان خوابگاه تعلق نمی گیرد.
- درخواست وام کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان با ثبت نام اینترنتی امکان پذیر است.
- آوردن لوازم شخصی و امکانات خواب (تشک، بالش و پتو) الزامی است.
- پرداخت اجاره بهای خوابگاه، در اول ترم و به صورت نقدی، در محل ثبت نام ستاد حوزه معاونت دانشجویی انجام می شود.
- مدارک لازم جهت تسهیلات رفاهی، خوابگاهی و ... به شرح زیر است:
- کپی شناسنامه و کارت ملی (پشت و رو)
- دو قطعه عکس 4× 3
- اصل کارت دانشجویی
تذکر 6: دانشجویان عزیز جهت رویت کلیه اطلاعیه های مربوط به تسهیلات رفاهی به آدرس:
http://omoor-daneshjooei.iut.ac.ir مراجعه نمایند.
تذکر 7: با توجه به اجرای برنامه طرح رفعت برای دانشجویان جدید الورود که بلافاصله پس از ثبت نام در دانشگاه برگزار می گردد (26 و 27 شهریورماه برای خواهران، 27 و 28 شهریورماه برای برادران) و از آنجا که این برنامه قسمتی از برنامه آموزشی دانشگاه بوده، حضور در آن الزامی می باشد.
توجه :
ویژه برنامه دانشجویان جدیدالورود در قالب طرح رفعت، بلافاصله بعد از ثبت نام (26 و 27 شهریور برای دختران- 27 و 28 شهریور برای پسران) در دانشگاه برگزار می گردد. باتوجه به این که این برنامه، قسمتی از برنامه آموزشی دانشگاه است، حضور درآن الزامی می باشد.
همچنین به دلیل عدم امکان بازگشت به شهرستان، لازم است دانشجویان غیرخوابگاهی، وسایل شخصی خود و دانشجویان خوابگاهی وسایل مورد نیاز جهت اقامت در خوابگاه را همراه داشته باشند.
دیدگاه شما
با آرزوی موفقیت
با عرض تبریک دهه کرامت سال تحصیلی جدید را به همه ی جدید الورودی ها تبریک می گویم
ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی
ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت از کليه کارکنان محترم وکارشناسان عزيزي که قدم در راهنمايي ،ثبت نام ، تسهيلات و راهنمايي همه جديد الورود ها ميگذارند سپاسگزاري وقدرداني مينمايم.
پور . س
با عرض تبریک سال تحصیلی جدید
با عرض تبریک سال تحصیلی جدید برای همه ی جدیدالورودی ها ارزوی موققیت دارم
ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت همه ی دانشجویان و اساتید محترم امیدواریم در پناه خدای متعال در خدمت به کشور ومیهن اسلامی موفق باشیم. علیرضا طاهرزاده فرد