اطلاعیه ارائه خدمات ویژه مرکز فناوری اطلاعات به مناسبت روز دانشجو

با عرض سلام خدمت دانشجویان گرامی،

هر ماه خدا زیبایی خاصی دارد که برای آن زیبایی دلیلی محکم و استوار می توان یافت. اما بی شک آذر ماه، زیبایی بی بدیل خود را وامدار نام بلند دانشجویان این مرز بوم است که درون خود نقش داده است. 16 آذر روزی است که در آن سفره آزادی، حق طلبی و استکبار ستیزی مردم  ایران عزیز به خون دانشجویان پاک این مرز و بوم آغشته گردید. گرامی می داریم یاد تمامی دانشجویانی که در راه اعتلای کرامت انسانی از جان و مال و فرصت های زیبای خود گذشتند تا به ما سرمشق انسانیت دهند. مخصوصا یاد 50 شهید دانشجوی مدافع حرم که در کمال غربت وظیفه شناسی را در حد اعلای خود به منصه ظهور رسانند.

در این ارتباط مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه ضمن تبریک صمیمانه به دانشجویان محترم و عزیز به اطلاع می رساند به حول و قوه الهی و با حمایت بی دریغ هیات رییسه محترم دانشگاه و تلاش شبانه روزی کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات سرویسهای زیر، به برکت نام دانشجو، به جمع سرویس های دانشگاه افزوده شد.

  1. امکان تعریف ایمیل برای تمامی دانشجویان دانشگاه (تاکنون فقط دانشجویان تحصیلات تکمیلی از آن بهره مند بودند). دانشجویان محترم برای ثبت ایمیل به سامانه id.iut.ac.ir مراجعه فرمایند.
  2. فعال شدن ایمیل فارغ التحصیلی به طور خود کار بلافاصله پس از فارغ التحصیلی
  3. پوشش سراسری بی سیم در خوابگاه ها
  4. ایجاد گروهی با نام مرکز-فناوری-اطلاعات در سامانه پیام رسان هما در دانشگاه به منظور تبادل نظر و بیان مشکلات سرویس های حوزه فناوری اطلاعات. جهت دسترسی به گروه در سامانه homa.iut.ac.ir لاگین فرمایید.

یکی از مشکلات دانشجویان در خوابگاه نحوه دسترسی به شبکه اینترنت بود. خوشبختانه در تمامی خوابگاه های دانشگاه با تلاش جهادی کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات پوشش بی سیم بصورت سراسری ارائه شد. بدین ترتیب ارتباط مبتی بر ADSL در مدت کوتاهی پس از اعلام شبکه بی سیم جدید قطع خواهد شد.

در پایان به استحضار می رساند از روز 21 آذر ماه تا پایان ماه دسترسی به اینترنت توسط دانشجویان محترم بدون کسر شارژ انجام خواهد شد.

مرکز فناوری اطلاعات

تاریخ

سال: 

1398

ماه: 

آذر

روز: 

20