اطلاعيه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی سال 1399 دانشگاه صنعتی اصفهان

ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی در دانشگاه صنعتی اصفهان به اطلاع می‌رساند مراحل پذیرش در دو مرحله پذیرش غیرحضوری و تحویل پستي مدارک به شرح ذیل است. با توجه به شرايط كرونا پاسخگوي مراجعه حضوري نخواهيم بود.

مرحله اول پذیرش غیرحضوری 

 

گام اول: مطالعه راهنمای پذیرش غیرحضوری و اطلاعیه‌های مربوطه در سایت دانشگاه صنعتی اصفهان  و اداره کل آموزش دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی https://amoozesh.iut.ac.ir

گام دوم: اسکن اصل مدارک ذیل و ذخیره آن جهت استفاده در گام بعدی

  1. عکس تمام رخ پرسنلی 4 × 3 جدید
  2. صفحات اول و دوم شناسنامه
  3. کارت ملی (پشت و رو)
  4. مدرک تحصیلی دیپلم
  5. ریزنمرات دیپلم
  6.  مدرک تحصیلی پیش‌دانشگاهی (دانش‌آموزان سالی واحدی)
  7. ریزنمرات پیش‌دانشگاهی
  8. کارت پایان خدمت یا معافیت دائم

نکته بسیار مهم: فایل اسکن شده با حداقل حجم مشخص شده و حداکثر کیفیت وبا فرمت jpg باشد.

گام سوم: مراجعه به وبگاه https://golestan.iut.ac.ir  و انجام مراحل پذیرش اینترنتی، پرداخت اینترنتی شامل هزینه خدمات جانبی (کارت دانشجویی، تشکیل پرونده الکترونیکی و پرونده بهداشتی) برای کلیه پذیرفته شدگان و شهریه (فقط دانشجویان شهریه‌پرداز) با استفاده از کارت‌های شتاب به وسیله رمز پویا

گام چهارم: گرفتن پرینت‌ فرم‌های تعهد و تحویل آن در زمان اعلام شده به پست طبق چك ليست مدارک

گام پنجم: انتظار تا زمان دریافت پیامک تایید کارشناس اداره کل آموزش درصورت تکمیل کلیه مراحل فرایند پذیرش اینترنتی و یا دریافت پیامک عدم تایید درصورت ناتمام بودن یا داشتن مشکل در فرایند پذیرش اینترنتی و اصلاح گام‌های قبلی

گام ششم: چاپ کارت موقت دانشجویی

گام هفتم (مخصوص دانشجویان پسر مشمول): چاپ گزارش درخواست معافیت تحصیلی (گزارش 5163) از سیستم گلستان و مراجعه به نزدیکترین دفاتر پلیس +10 محل سکونت خود با در دست داشتن اصل و برابر با اصل مدرک تحصیلی قبلی و اصل و برابر با اصل مدارک شناسایی و دریافت تایید معافیت تحصیلی و تحویل آن در زمان تحویل مدرک

نکته مهم: پذیرفته شدگانی که درحال انجام خدمت مقدس سربازی می‌باشند لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت مراحل معافیت تحصیلی به پلیس +10 مراجعه نمایند.

گام هشتم: دانشجویان عزیز جهت طرح پایش سلامت جسم در سایت https://portal.saorg.ir/physicalhealth ثبت‌نام نموده و سپس به نزدیکترین پایگاه و یا مرکز جامع سلامت شهری محل زندگی خود مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده الکترونیک سلامت (سامانه سیب) اقدام و کد تایید شده تشکیل پرونده از طرف مرکز مربوطه را دریافت نموده و سپس برای چگونگی نحوه ارسال به سایت مرکز بهداشت و درمان دانشگاه (https://clinic.iut.ac.ir) مراجعه نمائید. همچنین برای پایش سلامت روان در سایت https://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه و نسبت به تکیمل پرسشنامه سلامت روان خود اقدام نموده و خروجی آن چاپ و نزد خود برای ارائه به مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانشگاه نگهدارند.

تذکر مهم: درصورت عدم انجام این مرحله ظرف یک‌ ماه عواقب مشکلات آموزشی بعدی به عهده شخص دانشجو خواهد بود.

*****

دانشجویان می‌توانند جهت رویت کلیه اطلاعیه‌های مربوط به تسهیلات رفاهی (اسکان، تغذیه، وام کمک هزینه تحصیلی و ...) به آدرس: 

https://studentaffairs.iut.ac.ir
مراجعه نمایند.

مرحله دوم تحویل پستي مدارک

پذیرفته شدگان که پذیرش غیرحضوری خود را تکمیل وکارت دانشجویی موقت دریافت نموده‌اند، لازم است مدارک ذیل را حداکثر ظرف مدت 5 روز کاری با مراجعه به یکی از دفاتر پستی محل سکونت خود و طبق چک لیست ارسال مدارک و فقط طبق تفاهم‌نامه منعقد شده با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به این دانشگاه پست نمایند.

1-چاپ چك ليست مدارك تحويلي به واحد پستي و فرم‌های تعهدنامه امضاء شده از پذیرش اینترنتی

2- 2 قطعه عکس پرسنلی 4 × 3

3- یکسری کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی به صورت (پشت و رو)

4- اصل مدرک دیپلم و ریزنمرات دیپلم

5- اصل مدرک پیش‌دانشگاهی و ریزنمرات پیش‌دانشگاهی (دانش‌آموزان سالی واحدی)

6- كپي مدرک نظام وظیفه (دانشجویان مشمول تاییدیه معافیت تحصیلی دریافت شده از دفاتر پلیس +10 سراسر کشور)

آدرس: اصفهان- دانشگاه صنعتی اصفهان- اداره کل آموزش- اداره پذیرش- کدپستی 8415683111

تذکر مهم: از آنجا که مدارک تحصیلی در هنگام تحویل به اداره کل آموزش تا پایان تحصیلات عودت داده نمی‌شود توصیه می‌شود دانشجویان گرامی کپی و کپی برابر با اصل (درصورت نیاز) از مدارک تحصیلی تحویلی تهیه و نزد خود نگهدارند.

لازم به ذکراست دانشجویان گرامی در صورت داشتن هرگونه سوال در طول ساعات اداری (8 الی 14) با شماره 03133911010 تماس حاصل نمائید.

 

تاریخ

سال: 

1399

ماه: 

آبان

روز: 

10