کدخبر:1010/910411

11 تیر 1391

با حضور رئیس و جانبازان دانشگاه صنعتی اصفهان در نشستی صمیمانه:
از مقام والاي جانبازان دانشگاه صنعتي اصفهان تجليل شد
همزمان با ایام پر برکت ولادت امام حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل علیه السلام و به مناسبت روز جانباز، در نشستی صمیمانه با حضور رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان از جانبازان گرانقدر این دانشگاه تجلیل بعمل آمد.

همزمان با ایام پر برکت ولادت امام حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل علیه السلام و به مناسبت روز جانباز، در نشستی صمیمانه با حضور رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان از جانبازان گرانقدر این دانشگاه تجلیل بعمل آمد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در این نشست با اشاره به این که تقوا شرط پایداری و ماندگاری هر چیزی خواهد بود گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) با مجموعه تلاش ها، فداکاری ها و از جان گذشتگی های شهدا، جانبازان و ایثارگران در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به ثمر نشست و باعث عزت ملت ایران و سرافرازی و پایداری ایران اسلامی با تقوا و خلوص همگی این عزیزان گردید. 

دکتر همدانی گلشن با تأکید بر این که جانبازان دانشگاه صنعتي اصفهان از افتخارت ارزشمند و نمایندگان شایسته اين دانشگاه هستند، هدف از برگزاری این نشست را قدردانی از تلاش هاي ارزشمند ایثارگران و آشنایی با مشکلات این عزیزان عنوان کرد.

وی با اشاره به این که مبنای حرکت دانشگاه بر اساس ارزش های انقلاب بوده است بر ادامه حرکت در این راه تأکید کرد و گفت: همین انگیزه بالا موجب حرکت های رو به جلو و ارزشمندی شده است که پویایی فعالیت ها را برای دانشگاهیان صنعتی اصفهان به دنبال داشته است.

همدانی گلشن همچنین با تأکید بر این که مدیریت دانشگاه به دنبال حرکت های حزبی، جناحی و سیاسی نیست گفت: ایجاد انضباط و نظم در امور مالی و اداری، حرکت های عظیم پژوهشی و دستاورهای مناسب در این زمینه و ارتقای سیستم آموزشی از دستاورهای چشمگیر دانشگاه صنعتی اصفهان در این مدت بوده است و با حرکت در مسیر انقلاب روز به روز بر عزت دانشگاه صنعتی اصفهان افزوده می شود.

در ادامه این نشست چند تن از جانبازان دانشگاه صنعتی اصفهان برخی پیشنهادات و دغدغه هاي خود را بیان نمودند و مراسم  با اهدا هدیه یادبود به جانبازان سرافراز دانشگاه صنعتی اصفهان پایان یافت.

 

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.