کدخبر:1106/911216

16 اسفند 1391

ازدانشجویان نخبه و افتخارآفرینان دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل شد + گزارش ویدئویی
با برگزاری دومین جشنواره فرهنگی دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان:
ازدانشجویان نخبه و افتخارآفرینان دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل شد + گزارش ویدئویی
دومین جشنواره فرهنگی دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با تجلیل از 252 دانشجوی نخبه، افتخار آفرینان ملي و بين المللي و برگزيدگان علمي، فرهنگي و ورزشی دانشگاه صنعتی اصفهان به پایان رسید.

در این مراسم که عصر روز گذشته وبا حضور پرشوردانشجویان نخبه عرصه های مختلف به همراه خانواده آنان در تالارشیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، 12 دانشجوی نمونه کشورودانشگاه درسال گذشته،14 دانشجوی برگزيده جشنواره ها و مسابقات ملي،26 دانشجوي برتر علمي وفرهنگي جديدالورود و هشت فعال فرهنگي دانشجویی به نمايندگي از دانشجويان دانشگاه صنعتی اصفهان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در دومین جشنواره فرهنگی دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان همچنین از10 دانشجوی افتخارآفرین این دانشگاه در عرصه های جهانی وبین المللی تجلیل وقدردانی شد.

182 دانشجوی استعداد درخشان شامل نفرات  برتر هر یکی از دانشکده های دانشگاه صنعتی اصفهان، رتبه های برتر کنکورهای سراسری، برگزیدگان المپیادهای دانشجویی ودانشجویان برتر عرصه های علمی از دیگر دانشجویان تقدیر شده در دومین جشنواره فرهنگی دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان بودند.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در این مراسم با اشاره به افتخار آفرینی دانشجویان نخبه این دانشگاه در عرصه های گوناگون و به تبع آن اقتدارآفرینی برای کشورگفت: تربیت شایسته و نظارت مناسب پدران ومادران فداکار این دانشجویان از عوامل مهم این افتخارآفرینی است.

دکتر همدانی گلشن افزود: ایران اسلامی با وجود همه دشمنی ها وتحریم ها، گام های بلند و مؤثری در تمامی حوزه ها برداشته و دانشگاه صنعتی اصفهان نیز به عنوان یک دانشگاه مهم و مؤثر درکشور همواره در خط مقدم جهاد علمی بوده است.

وی محوریت ویا همکاری این دانشگاه در چندین طرح کلان ملی از جمله طرح های حوزه زیرسطحی، رادار، بالگرد ونیز طرح های مهم بخش کشاورزی را از جمله اقدامات به منظور حرکت در مسیر این جهاد علمی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان تربیت جوانان نخبه، استعدادهای درخشان و افتخارآفرینان عرصه های گوناگون را مهمترین پیشرفت حاصل شده در کشور دانست وتصریح کرد: لازم است تا ضمن بروز وظهور ثمره تلاش و استعداد نخبگان، این استعدادها درمسیر رفع نیازهای مردم به کار گرفته شود.

وی درپایان گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان در سال جاری بورس تحصیلی ویژه خود را با نام گرانقدر "شهید محسن بهارلو" در اختیار دانشجویان نمونه و نخبه این دانشگاه قرار خواهد داد.

برگزاری مراسم ویژه تجلیل از خانواده شهید محسن بهارلو از شهدای دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز تجلیل از رتبه هاي برتر پنجمين جشنواره طرح كسب وكار دانشجويان دانشگاه هاي استان از دیگر برنامه های دومین جشنواره فرهنگی دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

گزارش تصویری...

مشاهده فیلم

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.