کدخبر:1031/940228

28 ارديبهشت 1394

ارتقاء زیرساخت های رفاهی، فرهنگی و ورزشی همزمان با هفته خوابگاه ها دردانشگاه صنعتی اصفهان
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد:
ارتقاء زیرساخت های رفاهی، فرهنگی و ورزشی همزمان با هفته خوابگاه ها دردانشگاه صنعتی اصفهان
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی و ارتقاء زیرساخت های رفاهی، فرهنگی و ورزشی خوابگاه های این دانشگاه همزمان با هفته خوابگاه ها خبر داد.

دکتر ظفرالله کلانتری گفت: سازمان دانشجویان کشور به عنوان زیرمجموعه معاونت دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر ساله اواخر اردیبهشت ماه برنامه‌ هایی را با عنوان هفته خوابگاه‌ها برگزار می کند که توجه ویژه به دانشجویان ساکن در خوابگاه ها از اهداف اصلی برگزاری این هفته است.

وی دوری از خانواده و شهر را از جمله مهمترین دلایل برای توجه بیشتر به دانشجویان خوابگاهی عنوان کرد و افزود: لازم است اقدامات لازم برای خوابگاه ها در طول سال انجام شود اما توجه به مسائلی همچون رفع نواقص، ارتقاء تجهیزات، زیباسازی محوطه ها و ایجاد دکوراسیون متناسب با شرایط خوابگاه‌ها در این هفته بیشتر خواهد بود.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با تأکید بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات دانشگاه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و دانشجویی برای ایجاد شور و نشاط در میان دانشجویان تصریح کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان همواره سعی نموده تا توجه ویژه‌ای به این نوع فعالیت‌ها و نیز موضوع بهداشت و سلامت جسمانی و روانی دانشجویان در خوابگاه‌ها داشته باشد.

کلانتری با بیان این که تمامی درخواست‌های دانشجویان روزانه و بخشی از دانشجویان شبانه برای سکونت در خوابگاه‌های دانشگاه مورد موافقت قرار می‌گیرد ادامه داد: در حال حاضر نیمی از حدود ده هزار دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان در این شهر دانشگاهی ساکن هستند.

وی اضافه کرد: دو کمیته تخصصی سخت‌افزاری و فرهنگی با هدف سیاست‌گذاری جهت ایجاد تحول در محیط‌های خوابگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان تشکیل شده است تا امکانات، نیروی انسانی، خدمات و شرایط خوابگاه ها در بخش های مختلف و نیز برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی را مورد بررسی قرار دهد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با تأکید بر این که رسیدن به حالت ایده‌آل نیاز به صرف زمان و بودجه مستمر دارد تصریح کرد: مدیران حوزه دانشجویی، معاونت اداری مالی و معاونت فرهنگی همراه با شورای تخصصی دانشجویی و شورای صنفی دانشجویان برای بررسی و برنامه ریزی فعالیت خوابگاه ها همکاری می نمایند.

وی با اعلام ویژه برنامه های هفته خوابگاه ها در این دانشگاه افزود: برگزاری مسابقات ورزشی از جمله شنا، دواستقامت، فوتبال، کوه گشت، کنگ فو نمایشی، بازي هاي فكري، برگزاری مسابقات عکس و غذای خوابگاهی، انتخاب اتاق نمونه، پخش فیلم، بهره برداری رایگان از استخر و بازدید از نقاط دیدنی شهر از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای دانشجویان در این ایام است.

کلانتری اضافه کرد: جشن تقدير از مدال آوران مسابقات دانشگاهي و مسئولين خوابگاه ها، تجلیل از کارکنان و مدیران خوابگاه ها، برگزاري كارگاه هاي آموزشي و مشاوره ای جسمی و روانی، نشست صمیمانه دانشجویان با مسئولین و اساتید دانشگاه، توزیع محتوای آموزشی، اتوبوس سلامت و نیز تجهيز برخي اقلام مورد نياز و زيباسازي خوابگاه ها از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده هفته خوابگاه ها دانشگاه صنعتی اصفهان به شمار می رود.

وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به تکمیل زیباسازی فضای داخلی و بیرونی خوابگاه های دانشگاه صنعتی اصفهان در سال جاری، از ایجاد سوله تفریحی ورزشی در محل سالن نقلیه این دانشگاه با هدف افزایش شور و نشاط در میان دانشجویان خبر داد.

گفتنی است: ویژه برنامه های هفته خوابگاه ها در دانشگاه صنعتی اصفهان از 22 اردیبهشت ماه و به مدت 10 روز در نقاط مختلف مجموعه های خوابگاهی این دانشگاه در حال برگزاری است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.