کدخبر:1412/910614

14 شهريور 1391

ارتقاء ارائه خدمات تغذیه به دانشگاهیان ازآغاز سال تحصیلی جدید
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد:
ارتقاء ارائه خدمات تغذیه به دانشگاهیان ازآغاز سال تحصیلی جدید
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان از ارتقاء ارائه خدمات تغذیه به دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان از آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.   

دکتر داریوش سمنانی با اشاره به برنامه های حوزه معاونت دانشجويي دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور ايجاد بسترهای مناسب جهت ارائه خدمات متنوع تغذيه در سطح این دانشگاه تصریح کرد: تأسیس رستوران ها وتریاهاي مختلف به منظور ایجاد تنوع غذايي و پاسخگويي به سلايق گوناگون و نیز ايجاد رقابت بين پیمانکاران عرضه كننده خدمات از جمله برنامه های درحال اجراء برای سال تحصیلی جدید مي باشد. 

وی به افزایش تعداد رستوران های ارائه دهنده خدمات در سال گذشته اشاره کرد وگفت: در سال تحصیلی جدید علاوه بر سلف مركزي، رستوران های شماره یک و دو، رستوران شماره سه واقع در سلف مرکزی، رستوران شماره چهار ویژه خانم ها و رستوان غذاهاي آماده واقع در مجموعه مفاخر، سلف مخصوص استادان وکارکنان در مجاورت سلف مرکزی و یک سفره خانه جدید در کنار خوابگاه ها نیز جهت ارائه خدمات به دانشگاهیان راه اندازی می شود.   

وی با تأکید بر نظارت کمی وکیفی بر روند ارائه خدمات کلیه رستوران ها وتریاها توسط اداره تغذیه دانشگاه تصریح کرد: مركز بهداشت و درمان دانشگاه نیز بطور منظم از این اماکن بازدید نموده وگزارش آن را بطور مستقیم به معاونت دانشجویی ارائه می نماید.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: پرسنل اداره تغذیه شامل کارشناس صنایع غذایی وچهار ناظرتغذیه مسئولیت نظارت برکمیت، کیفیت و بهداشت غذاهای ارائه شده در سلف ها، رستوران ها وتریاها را بر عهده دارند که در هر وعده غذایی یکی از ناظرین جهت دریافت نظرات دانشجویان و انعکاس آن به اداره تغذیه در سلف مرکزی حضور خواهد داشت.

وی با بیان این که قيمت تمام شده غذاهای یارانه ای پیش از مصرف توسط دانشگاه و به نمايندگي از مصرف كننده به پيمانكار پرداخت مي گردد افزود: پس از این مرحله و با دریافت گزارش سيستم اتوماسيون از غذاي دریافت شده توسط فرد، سهم یارانه دانشگاه با توجه به گروه تعریف شده در همان زمان و بصورت آنلاین به کیف پول وی واریز خواهد شد.

سمنانی در پایان تصریح کرد: با توجه به انجام نظرسنجی های دوره ای و منظم، نظارت های حضوری نمایندگان اداره تغذیه ونیز نظرات ارائه شده توسط دانشجویان به اداره تغذیه، برنامه غذایی هر وعده از سلف مرکزی تعیین و در صورت نیاز تغییرات لازم اعمال خواهد شد.

دیدگاه شما

با عرض سلام. ای کاش مسولین

با عرض سلام.
ای کاش مسولین فکری هم برای ساکنان خوابگاه الغدیر می کردند.
در حال حاضر الغدیر تنها خوابگاه دانشگاه است که فاقد رستوران آزاد می باشد. اینجانب که ورودی89 می باشم برای سومین سال متوالی مجبورم درالغدیر بمانم و حسرت یک رستوران آزاد را بخورم که نزدیکمان باشد و غذاهایی غیر از فست فودهای بی کیفیت و با ارزش غذایی پایین عرضه کند. مانند کباب کوبیده و جوجه کباب و...

Total votes: 598

هزینه غذای دانشجویی

به نام خدا
و با سلام
هزینه هر وعده غذایی بسیار بالا می باشد و این هزینه جز تاثیر منفی بر شرایط مالی ضعیف دانشجویان و ایجاد دغدغه برای ماو تاثیر منفی بر شرایط تحصیلی دانشجو چیز دیگری در بر ندارد.
لطفا با در نظر گرفتن شرایط دانشجویان تصمیم گیری نمایید و سعی نمایید رسالت کمک به دانشجویان را در جهت ارتقای سطح علمی آنها در نظر بگیرید و بر دغدغه های معیشتی آنها نیفزایید.
متاسفانه سال گذشته نیز قیمت ها بسیار بالا بود و امسال شاهد بدتر شدن این شرایط هستیم، امید است قیمت مناسب و منصفانه ای برای غذای دانشجویان در نظر گرفته شود.
با تشکر

Total votes: 583

فضاي رقابتي زماني وجود دارد

فضاي رقابتي زماني وجود دارد که رستورانها در قيمت گذاري ازاد باشند در چنين حالتي معلوم نيست با هماهنگي رستورانها چه کف قيمت سرسام اوري براي دانشجوي مستضعف تعيين شود نمونه اين عدم توجه به دانشجوي مستضعف را در قيمت گذاري هاي سلف يارانه اي نيز شاهديم

You voted 2. Total votes: 542

سلام خواهشمندم مسئولین محترم

سلام
خواهشمندم مسئولین محترم معاونت دانشجویی خودشان حساب کتاب کنند با پرداخت حداقل 3500 تومان هر وعده غذایی و همچنین هزینه بسیارزیاد خوابگاه و..... یک دانشجو برای شارژ کارت چند منظوره خود در هفته چقدر باید هزینه کند؟!!!!!!!!!!!!!
راستی شما خودتون چی میخورید؟!!

Total votes: 550

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.