کدخبر:1402/910511

11 مرداد 1391

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد:
ارائه تسهیلات و بورس های تحصیلی ویژه به برگزیدگان علمی کنکورسراسری 91
معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان از ارائه تسهیلات، خدمات و بورس های تحصیلی ویژه به داوطلبان برگزیده علمی انتخاب کننده این دانشگاه در کنکور سراسری خبر داد.

دکتر حسین شریعتمداری با اشاره به برنامه های این دانشگاه به منظور جذب نخبگان علمی از سراسر کشور افزود: دانشگاه صنعتی اصفهان به دانش آموزان برتر کنکور سراسری که این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب نمایند، بورس های تحصیلی دو تا چهار ساله اعطاء می کند.

وی افزود: دانش آموزانی كه داراي رتبه تك رقمي در كنكور سراسري هستند و دانشگاه صنعتي اصفهان را براي ادامه تحصيل انتخاب مي کنند از بورسيه تحصيلي چهار ساله این دانشگاه در مقطع کارشناسی بهره مند خواهند شد.

وی با بیان این که بورسیه اعطایی دانشگاه صنعتی اصفهان به دانشجویان مقطع کارشناسی برخورداراز رتبه دو رقمي دركنكور سراسري سه ساله است گفت : نفرات اول تا سوم المپيادهاي علمي دانش آموزي كشور و نیزدانش آموزانی که تراز آنها در كنكور سراسری بيش از 10625 باشد، درصورت انتخاب این دانشگاه جهت تحصیل،از بورس تحصیلی دو ساله بهره مند می شوند.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان شرط استمرار پرداخت بورس های تحصیلی به دانشجویان برگزیده را قرار گرفتن در میان 10 درصد برتر دانشجویان هم ورودی عنوان کرد وادامه داد: مبالغ بورسیه اعطایی به این دانشجویان بر اساس رتبه کسب شده و بصورت ماهیانه پرداخت خواهد شد.

وی همچنین ازارائه تسهيلاتی چون اتاق هاي كم جمعيت خوابگاه ها، استفاده رايگان از استخر،امكانات ورزشي، كتابخانه، سايت هاي كامپيوتري، ابررایانه و ... بر حسب امکانات موجود در این دانشگاه برای برگزیدگان علمی ادامه دهنده تحصیل در دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.