کدخبر:1911/910210

10 اردیبهشت 1391

در ادامه ارائه تسهیلات به دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان:
ارائه تسهیلات بانکی به دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان در سال جاری نیز استمرار خواهد داشت
مدیر امور مالی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به پرداخت بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات بانکی توسط بانک های ملی وتجارت به دانشگاهیان این دانشگاه در سال گذشته، از استمرار ارائه این تسهیلات در سال جاری خبر داد.

محمدرضا رضایی به برنامه های بلند مدت مجموعه مدیریت مالی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: این تسهیلات با اخذ سهميه فوق العاده از سرپرستي امور شعب بانك هاي تجارت و ملي ايران در استان اصفهان وبه منظور رفع نيازهاي ضروري و قدرداني از زحمات بي شائبه همكاران گرامي در دانشگاه صنعتی اصفهان، ارائه شده است.

وی با بیان این که مجموع اعتبارات پرداختی در قالب این وام ها در سال گذشته بیش از 30 میلیارد ریال بوده است تصریح کرد: با پیگیری معاونت اداری مالی دانشگاه، پرداخت تسهیلات توسط بانک ها در قالب انواع وام ها، در سال جاری نیز استمرار خواهد یافت.

رضایی افزود: تسهیلات ارائه شده در سال گذشته در قالب 427 فقره از انواع وام ها شامل وام های خريد كالا (2، 4 و 5 ميليون توماني)، وام های بازسازي و تعمير مسكن (5 و 15 ميليون توماني) و همچنين وام های قرض الحسنه (600 هزار توماني و يك ميليون توماني) بوده كه به اعضاي محترم هيأت علمي وکارکنان دانشگاه پرداخت شده است.

وی در پایان با بیان این که بیش از 50 نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در سال گذشته جهت استفاده از تسهیلات بانکی پرداخت شهریه ویا هزینه خوابگاه به بانک های ملی وتجارت معرفی شده اند، از ارائه تسهیلات به سایر دانشجویان در قالب وام های مذکور خبر داد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.