کدخبر:1014/910926

26 آذر 1391

احراز عناوین برتر پژوهشی کشور توسط محققان و مراکز پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان + گزارش ویدئویی
در سیزدهمین همایش تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور عنوان شد:
احراز عناوین برتر پژوهشی کشور توسط محققان و مراکز پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان + گزارش ویدئویی
در سیزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر کشور از دو عضو هیأت علمی دانشگاه بعنوان پژوهشگران برتر کشور، قطب سنسور و شیمی سبز بعنوان قطب پژوهشی برتر کشور و پژوهشکده علوم و فناوری زیر دریا دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان موسسه پژوهشی برتر کشور تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم که روز گذشته و با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، از آقایان دکتر مرتضی شمعانیان استاد دانشکده مهندسی مواد دانشگاه صنعتی اصفهان و دکتر امیرحسین خوشگفتارمنش دانشیار دانشکده کشاورزی این دانشگاه بعنوان پژوهشگران برتر کشور در سال جاری تجلیل بعمل آمد.

همچنین در این مراسم دکتر احمدرضا زمانی رئیس پژوهشکده علوم و فناوری زیردریا و دکتر علی اصغر انصافی رئیس قطب سنسور و شیمی سبز دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان مراکز تحقیقاتی برتر کشور با دریافت لوح سپاس و هدیه ویژه مورد تجلیل قرار گرفتند.

در حاشیه این مراسم نیز طرح ملی شبکه پایش و پیش بینی دریایی کشور، که با عنوان بویه" هوا، آب، دریانگار"  بعنوان یکی از طرح های برجسته پژوهش و فناوری کشور و از طرح های مهر ماندگار دولت دهم توسط محققان پژوهشکده علوم و فناوری زیردریا دانشگاه صنعتی اصفهان طراحی شده و در حال ساخت است، بعنوان یکی از 14 دستاورد برجسته پژوهش و فن‌آوری کشور، توسط رحیمی معاون اول رئیس جمهور بطور نمادین رونمایی شد.

گفتنی است سیزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور و نیز سیزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری روز گذشته با شرکت موثر محققان دانشگاه صنعتی اصفهان و با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی آغاز به کار کرد و تا 30  آذرماه ادامه خواهد داشت.

 

گزارش تصویری...

گزارش ویدیویی...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.