کدخبر:1529/920813

13 آبان 1392

ابراز انزجار دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان از استکبار جهانی  همزمان با 13 آبان + گزارش ویدئویی
با حضور گسترده دانشگاهیان:
ابراز انزجار دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان از استکبار جهانی همزمان با 13 آبان + گزارش ویدئویی
دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان با اجتماع و راهپیمایی به مناسبت 13آبان، ضمن گرامیداشت این روز، ابراز انزجار خود نسبت به استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم که ظهر امروز و پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در محل یادمان شهدای دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، سرپرست و معاونین دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و مدیران مختلف دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در جمع دانشگاهیان حضور یافتند.

در مراسم گرامیداشت سالروز مبارزه با استکبار جهانی در دانشگاه صنعتی اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین موسویان در سخنانی کوتاه به تبیین مبانی استکبارستیزی بر اساس برخی آیات قرآن کریم و شعائر الهی پرداخت.

وی تقارن 13 آبان امسال با طلیعه ماه محرم بعنوان نمادی از استکبار ستیزی را از برکات این روز دانست و تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، هرقدر به پیش می رویم به تجربیات ما افزوده می شود و تجربه تاریخی نشان می دهد هر زمان که از اهداف و آرمان های خود کوتاه آمدیم، دشمن به مقابله بیشتر با ما پرداخته است.

در ادامه این مراسم قطعنامه تشکل های دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان به مناسبت گرامیداشت این روز توسط یکی از دانشجویان قرائت شد.

در این قطعنامه عدم سلطه پذیری جمهوری اسلامی ایران و اصل انقلاب اسلامی مهمترین دلایل خباثت ها و دسیسه های امریکا علیه ایران عنوان شده است.

تشکل های دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در این قطعنامه تأکید کرده اند: استکبار ستیزی ربطی به زمان و تحولات سیاسی ندارد و امروز چشم امید همه آزادی خواهان جهان به تحولات داخل ایران است.

در پایان این مراسم دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان با راهپیمایی به سمت مزار شهدای گمنام این دانشگاه، ضمن سردادن شعارهای ضد استکباری"مرگ بر امریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و... با شهدای والامقام انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

 

گزارش ویدئویی...

گزارش تصویری...

فتوکلیپ مرگ بر امریکا...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.