کدخبر:1602/910815

15 آبان 1391

آمادگی دانشگاهیان به منظور صیانت از سنگر دانشگاه و حرکت در مسیر مبارزه با استکبار جهانی
در تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان به مناسبت 13 آبان عنوان شد:
آمادگی دانشگاهیان به منظور صیانت از سنگر دانشگاه و حرکت در مسیر مبارزه با استکبار جهانی
دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان به همراه تنی چند از اساتید وکارکنان این دانشگاه، در تجمعی به مناسبت گرامیداشت یوم ا... 13 آبان آمادگی خود به منظور حرکت درمسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی را اعلام نمودند.

این مراسم به دلیل تقارن یوم ا... 13 آبان امسال با تعطیلی دانشگاه، ظهر امروز وهمراه با نمازجماعت ظهر و عصر در جوار یادمان شهدای دانشگاه صنعتی اصفهان برگزارشد.

در این مراسم پس از اقامه نماز جماعت ظهر وعصر وقرائت بیانیه دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان درگرامیداشت این روز، نمازگزاران با سردادن شعارهایی به سمت مزار شهدای گمنام این دانشگاه حرکت کردند.

در بخشی از بیانیه قرائت شده در این مراسم، دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ بر آمادگی خود به منظور حفظ سنگر دانشگاه و حرکت در مسیر مبارزه با طاغوت های عالم بر مبنای اندشیه های امام راحل و هدایت های مقام معظم رهبری تأکید نمودند.

دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان همچنین با تأکید بر تزلزل امریکا طی سال های گذشته، تلاش های رسانه ای استکبار در جهت اجبارایران به حضور در پای میز مذاکره را محکوم نموده و مبارزه با اسلام امریکایی را غایت مبارزات ملت آزاده ایران عنوان کردند.

سردادن شعارهای ضد استکباری، درخواست از سران سه قوه در جهت حفظ وحدت و تأکید بر تلاش مضاعف به منظورتحقق سبک اسلامی و تفکر الهی در زندگی وجامعه از دیگر عناوین مطرح شده در این تجمع ضداستکباری بود.

این مراسم با سخنرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان، گرامیداشت یاد وخاطره ی شهدا وادای احترام به مزار سه شهید گلگون کفن آرمیده در این دانشگاه خاتمه یافت.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.