کدخبر:0843/920910

10 آذر 1392

آغاز پذیرش حوزه علوم اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان برای ترم بهمن 92
در دومین سال تاسیس حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان:
آغاز پذیرش حوزه علوم اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان برای ترم بهمن 92
ثبت نام حوزه علوم اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور تحصیل از ترم بهمن ماه سال جاری آغاز شد.

در حوزه علوم اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان که فعالیت خود را از بهمن ماه سال 1390 و با حضور اساتیدی مجرب از حوزه و دانشگاه آغاز کرده است، تاکنون چهار دوره دین پژوه در کلاس هایی با موضوعات حدیث شناسی، فقه، اخلاق، کلام اسلامی، جریان شناسی فکری فرهنگی، انسان شناسی، تدبر در قرآن و ... به فراگیری علوم اسلامی مشغول می باشند.

در این مرکز علوم اسلامی که کلاس های آن در ایام پایانی هفته و بدون تداخل با کلاس های دانشگاه برگزار می شود، آغاز تحصیل در ابتدای هر ترم همزمان با شروع ترم های تحصیلی دانشگاه است و پیش از شروع امتحانات پایان ترم دانشگاه خاتمه می یابد.

همچنین در کنار کلاس های این حوزه، دین پژوهان با راهنمایی استادان خود، به تمرین فنون مقاله نویسی می پردازند که در این بخش تاکنون بیش از 30 عنوان مقاله توسط دین پژوهان تولید شده است.

برگزاری کارگاه های آموزشی چون طب اسلامی، فن مناظره و مغلطه شناسی و ... از دیگر فعالیت های جانبی پیش بینی شده برای دین پژوهان در حال تحصیل در حوزه علوم اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان است.

گفتنی است: دانشگاهیان علاقه مند تا 15 آذرماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت حوزه علوم اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی www.iut.hodat.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر، نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.