کدخبر:1107/920430

30 تیر 1392

آغاز هجدهمین دوره آشنایی با مبانی‌ اندیشه اسلامی در دانشگاه صنعتی اصفهان + گزارش تصویری
با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:
آغاز هجدهمین دوره آشنایی با مبانی‌ اندیشه اسلامی در دانشگاه صنعتی اصفهان + گزارش تصویری
عصر روزگذشته و با حضور سردارمحمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین هجدهمین دوره آشنایی با مبانی‌ اندیشه اسلامی (طرح ولایت) دانشجویان پسرکشور در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به کار کرد.

در این مراسم رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره با کشتار اسفناک مظلومان مسلمان به جرم دفاع از اسلام راستين، حجاب و ارزش هاي انساني و اسلامي در سراسر عالم افزود: سنت الهي اين است كه بايد در مسير حل اين مشكلات گام برداريم و همانطوركه نسل گذشته با تلاش خود ما را از قفس استبداد نجات داد، ما نيز بايد براي نجات جهان از دست استعمار تلاش كنيم.

سردار نقدی ادامه داد: تلاش براي رسيدن به اين نقطه جز با خودسازي و توشه راه امكان ندارد چرا که تحقق این امر فقط توسط انسان های ساخته شده میسر می باشد.

وی ادامه داد: ظهور امام زمان(عج) نيز مستلزم ساخته شدن انسان هايي است كه در اين مسير مستحكم باشند و ولي خدا را تنها نگذارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب پیرامون قرار گرفتن بشر امروزی در یک پیچ تاریخی تصریح کرد: بشر امروزی از مكتب هاي دست ساز بشري همچون سوسياليسم وكاپيتاليسم خسته شده و نشانه هاي شكست ليبراليسم نیز بخوبي مشخص است.

وی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بجنورد پیرامون سبک زندگی اسلامی و 37 سؤال طرح شده در این بیانات اشاره کرد و گفت: امروز جهان از ما در زمينه اسلام پياده شده در متن جامعه انتظار دارد اما ما نمي توانيم چنين الگويي را به آنها ارائه كنيم چرا که هنوز نتوانسته ايم سبك زندگي اسلامي را محقق نماییم.

سردار نقدی افزود: اگرچه ما در ابعاد سخت افزاری تمدن پیشرفت های چشمگیری داشته ایم اما در حوزه نرم افزاری جایگاه خوبی نداریم و این بخش است که تحقق عملی و تجلی فرهنگ اسلامی می باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ناهنجاری های کنونی جامعه را حاصل دور شدن از اسلام، ادامه دادن مسير ۲۵۰۰ ساله طاغوت، حرکت در مسیر غرب و الگوبرداری از شیوه های غربی قلمداد کرد وگفت: لازم است مباني انديشه اسلامي را فرا بگیریم و بر اساس آن سبك زندگي امروز جامعه را مورد نقد وبررسی قرار دهیم.

در این مراسم رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان نیز ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در هجدهمین دوره طرح ولایت در این دانشگاه به ارائه گزارشی از موفقیت های سال های اخیر دانشگاه صنعتی اصفهان پرداخت.

دکتر همدانی گلشن گفت: امروز خط مقدم مقابله با استکبار ومستبدان عالم جمهوری اسلامی ایران است و با این نگاه تمام اقدامات ما از جمله تلاش علمي، اقتصادي و فرهنگي جزو جهاد علمي، جهاد اقتصادي و جهاد فرهنگي به شمار می رود.

همچنین دکتر عبدالله گنجي جانشين سازمان بسيج دانشجويي کشور و حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمدرضا موسوي نسب معاون آموزش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خميني (ره) دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

گفتنی است: هجدهمین دوره آشنایی با مبانی‌ اندیشه اسلامی (طرح ولایت) با حضور قریب به 2500 دانشجوی بسیجی منتخب از سراسر کشور روز گذشته با حضور دانشجویان پسر در دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشجویان دختر در دانشگاه شهرکرد گشایش یافت.

گزارش تصویری...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.