کدخبر:0914/920203

3 ارديبهشت 1392

آغاز مسابقات ملی دانشجویی بتن سبک و بتن مقاوم اقتصادی دردانشگاه صنعتی اصفهان+گزارش ویدئویی
با حضور 38 تیم دانشجویی از سراسرکشور:
آغاز مسابقات ملی دانشجویی بتن سبک و بتن مقاوم اقتصادی دردانشگاه صنعتی اصفهان+گزارش ویدئویی
مرحله نخست ششمين دوره مسابقات ملی بتن سبک و دومين دوره مسابقات ملی بتن مقاوم اقتصادی با حضور 38 تیم دانشجویی از سراسر کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز شد.

در این دوره از مسابقات که با حضور دانشجویان مهندسی عمران از 40 دانشگاه کشور برگزار می شود، شرکت کنندگان در مرحله نخست ضمن ساخت و آزمايش طرح های مختلف اختلاط بتن، نمونه هایی از بهترین طرح های خود را به منظور داوری وکسب امتیاز ارائه خواهند کرد.

این دوره از مسابقات در سه گروه بتن سبک سازه ای خود متراکم اقتصادی، بتن سبک غير سازه ای اقتصادی و بتن مقاوم اقتصادی برگزار می گردد.

در گروه بتن سبک سازه ای خود متراکم اقتصادی، سبک سازی و توجه به کاهش نيروهای جانبی زلزله،درگروه بتن سبک غيرسازه ای اقتصادی، سبک سازی با توجه به حداقل مقاومت مصالح مصرفی و درگروه بتن مقاوم اقتصادی،ساخت و طرح اختلاط بتن با بهره گیری از مصالح متداول و معمول اوليه و با برخورداری از مقاومت مطلوب وحداقل هزينه ممکن بعنوان اهداف اصلی برگزاری این مسابقات عنوان شده است.

مقاومت بتن های ساخته شده،حجم بتن و اقتصادی بودن مصالح استفاده شده به منظور ساخت بتن، از جمله معیارهای انتخاب برترین تیم های دانشجویی ششمين دوره مسابقات ملی بتن سبک ودومين دوره مسابقات ملی بتن مقاوم اقتصادی است.

گفتنی است:با عمل آوری بتن های ساخته شده، مرحله نهایی این دوره از مسابقات به منظور آزمایش نهایی نمونه ها ومعرفی و تجلیل از برگزیدگان هر بخش،هجدهم اردیبهشت ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

گزارش تصویری...

گزارش ویدئویی...

گزارش خبری تلویزیونی...

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.