کدخبر:1331/920717

17 مهر 1392

آغاز ثبت نام انتخاب و معرفي دانشجويان نمونه كشوري سال 1392
با اعلام سازمان امور دانشجویان وزارت عتف:
آغاز ثبت نام انتخاب و معرفي دانشجويان نمونه كشوري سال 1392
فرآیند ثبت نام متقاضیان شرکت در رقابت دانشجویان نمونه کشور در سال 92 که طی دو روز گذشته آغاز شده است، تا 10 آبان ماه ادامه خواهد یافت.

بر اساس اعلام سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این رقابت با هدف شناسايي و معرفي الگوي مناسب دانشجويي، افزايش مراتب معنوي و تشويق دانشجويان در پايبندي به هويت ملي و گسترش اصول و ارزش هاي اسلامي و اخلاق حرفه اي و با هدف افزايش تحرك، نوآوري و شادابي اجتماعي و شناسايي استعدادهاي برتر علمي فرهنگي در بين دانشجويان همه ساله برگزار می گردد.

ويژگي هاي علمي شامل فعاليت هاي آموزشي و پژوهشي، ويژگي هاي فرهنگي و اجتماعي و رعایت شئون دانشجويي از جمله ضوابط اولیه برای اعلام تقاضامندی به منظور رقابت در انتخاب دانشجویان نمونه کشوری است.

متقاضيان شركت در اين رقابت لازم است حداکثر تا 10 آبان ماه سال جاری ضمن مراجعه به سامانه خدمات آموزشي اداره كل امور دانشجويان وزات علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی http://91.99.101.134  نسبت به ثبت نام خود اقدام و مدارک مربوطه را به معاونت دانشجویی دانشگاه تحویل نمایند.

در این زمینه شماره تلفن 3912719 آماده پاسخگویی به دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور ثبت نام و شرکت در فرآیند انتخاب دانشجوی نمونه کشور می باشد.

شایان ذکر است: دانشگاه صنعتی اصفهان که تاکنون سهم قابل توجهی از دانشجویان نمونه کشور در ادوار مختلف این رقابت را به خود اختصاص داده است، در سال گذشته با برخورداری از پنج دانشجوی نمونه در مقطع دکتری ضمن ثبت یک رکورد، بیشترین تعداد دانشجوی نمونه در این مقطع در میان دانشگاه های کشور را به خود اختصاص داد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.