کدخبر:0803/940618

18 شهريور 1394

آغازدومین همایش فعالان فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان
با حضور فعالان فرهنگی دانشجویی:
آغازدومین همایش فعالان فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان
دومین همایش فعالان فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان، با حضور دانشجویان فعال فرهنگی و مسئولین فرهنگی این دانشگاه آغاز به کار کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان در آیین افتتاحیه این همایش با تأکید بر الگوبرداری از سیره و روش تبلیغی پیامبر گرامی اسلام (ص) در دعوت به سوی پروردگار گفت: اگر در فعالیت‌هایمان پیرو رسول اکرم (ص) باشیم، باید دعوت ما به سوی تمامی خیر و زیبایی و بر مبنای بصیرت، آگاهی و اندیشه‌ورزی باشد.

دکتر مهدی برنجکوب بیان کرد:در این همایش سه روزه فعالین فرهنگی دانشگاه شامل کانون های فرهنگی، انجمن های علمی، تشکل‌های اسلامی، شورای فرهنگی خوابگاه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان حضور خواهند داشت.

وی افزود: فعالان فرهنگی دانشگاه در این همایش درکارگاه‌های آموزشی تخصصی با موضوعات مدیریت پروژه‌های اجتماع‌محور، شبکه سازی اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی، اصول فعالیت‌های تشکیلاتی و تیمی، نقش جنبش‌های دانشجویی در تمدن ایران اسلامی، کارآفرینی و ارتباط با صنعت، برندسازی شخصی با رفتار حرفه‌ای و ارتباط مؤثر، کارآفرینی فرهنگی اجتماعی و برنامه‌ریزی فرهنگی با رویکرد دانشجویی شرکت خواهند کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان با تأکید بر لزوم هدفمند بودن فعالیت‌های فرهنگی ادامه داد: در مدت دو سال گذشته معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان تلاش داشته تا با یک نگاه فرآیندگرا در حوزه فعالیت‌های فرهنگی عمل نماید.

برنجکوب با اشاره به ارتقاء فعالیت‌ انجمن‌های علمی و شورای فرهنگی خوابگاه ها در طول این مدت، به بیان مشکلات و مسائل مختلف در روند فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه پرداخت و اضافه کرد: کمبودها، محدودیت در بودجه وکادر اجرایی و عدم تفاهم و گفتگوی سازنده در برخی موارد، از جمله محدودیت ها و مشکلات بخش فرهنگی محسوب می شود.

در ادامه این مراسم مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به این که دانشگاه محلی برای آزاداندیشی و تربیت نسل آینده است؛ عدالت‌خواهی، آزادی‌خواهی، انگیزه‌های ضد استعماری و ضد استکباری را از جمله مهمترین خواسته‌های جنبش دانشجویی در کشور عنوان کرد و گفت: بخش عمده ای از جوهره جنبش دانشجویی توسط تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها به وجود آمده است.

حجت‌الاسلام‌ حیدری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در سال جاری؛اعتماد به نفس، مبارزه با نظام سلطه و استکبار، عدالت‌خواهی، رشد علمی، کار و تلاش و پرهیز از تنبلی با همه دیدگاه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را مهم‌ترین فرایض تشکل‌های دانشجویی از دیدگاه رهبر انقلاب بیان کرد که در نهایت منجر به ایجاد دانشگاه اسلامی خواهد شد.

گفتنی است: دومین همایش فعالان فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان از روز گذشته و به مدت سه روز با برگزاری کارگاه های مختلف در زمینه فعالیت های فرهنگی با حضور اساتید صاحب نظر و برنامه‌های متنوع  فرهنگی، ورزشی و تفریحی در اردوگاه کشوری شهید بهشتی اصفهان ادامه خواهد داشت.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.