کدخبر:1307/910829

29 آبان 1391

آزمایشگاه های دانشگاه صنعتی اصفهان به هشت دستگاه جدید مجهز شد
با هزینه ای افزون بر 164 هزار یورو:
آزمایشگاه های دانشگاه صنعتی اصفهان به هشت دستگاه جدید مجهز شد
هشت دستگاه جدید آزمایشگاهی با هزینه ای افزون بر 164 هزار یورو به مجموعه آزمایشگاه های دانشگاه صنعتی اصفهان افزوده شد.

رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این خبر گفت: این دستگاه ها شامل دستگاه اتو کلاو 160 لیتری جهت استریلیزاسیون محیط های کشت، ظروف آزمایشگاهی و...، دستگاه دیونایزر جهت تأمین آب دیونیز مورد نیاز فعالیت های تحقیقاتی و نیز دستگاه انکوباتور Co2 جهت به کارگیری در محیط های کشت غیرهوازی وفرآیندهایی که احتیاج به دمای تحت کنترل و اتمسفر خاص دارند می باشند.

دکتر محمد تقی جعفری افزود: چهار دستگاه اتاقک رشد در دو اندازه متفاوت، دستگاه PCR (Mastercycler pro5)، ماشین بافندگی و نیز دستگاه لودسل از دیگر تجهیزاتی است که جهت سرویس دهی مناسب در اختیار دانشکده ها و پژوهشکده های این دانشگاه قرار گرفته است.

وی هزینه تأمین مجموع این تجهیزات در زمان خرید در سال های گذشته را بالغ بر 164 هزارو 771 یورو عنوان کرد وگفت: دستگاههای مذکور درجهت توسعه شبکه آزمایشگاههای علمی ایران (شاعا) و ازسوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اختیار دانشگاه صنعتی اصفهان قرار گرفته است.

جعفری در پایان تصریح کرد: تأمین دستگاه های دیگری جهت تجهیز آزمایشگاه های دانشگاه صنعتی اصفهان در دستور کار قرار دارد که با تصویب در شورای آزمایشگاه های این دانشگاه خریداری خواهد شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.