کدخبر:1300/900929

28 آذر 1390

رونمایی از جامع ترین پایگاه خبری دانشگاهی کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان
با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار اصفهان
رونمایی از جامع ترین پایگاه خبری دانشگاهی کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان
همزمان با هفته پژوهش و روز وحدت حوزه و دانشگاه، جامع ترین  پایگاه خبری دانشگاهی کشور با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار اصفهان، مديران وجمعي از اعضاي هيأت علمي دانشگاه صنعتی اصفهان در این دانشگاه رونمايي شد.

در اين مراسم رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن گراميداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، از تلاش ها و زحمات مدیران اين دانشگاه و پژوهشگران عرصه علم و فناوری در دانشگاه صنعتي اصفهان تقدير نمود.

دكتر همداني گلشن با اشاره به فعالیّت های متعدد پژوهشی و آموزشی در این دانشگاه، بر لزوم اطلاع رسانی صحیح، دقيق وشفاف از اقدامات مختلف صورت گرفته در دانشگاه صنعتي اصفهان تأکید کرد.

در ادامه دكتر مسعود رضا هاشمي رئيس مركز فناوري اطلاعات دانشگاه صنعتي اصفهان شاخص هاي طراحي وساخت اين پايگاه را بسيار مطلوب توصيف كرد وافزود: اين پايگاه خبري با همكاري گروهي از دانشجويان توانمند دانشگاه صنعتي اصفهان راه اندازي شده است.

مهندس محمد جواد براتی، مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز ضمن ارائه گزارشی از مراحل آماده سازی پایگاه خبری اين دانشگاه به عنوان جامع ترين پايگاه خبري دانشگاهي كشور،سرويس هاي خبری متعدد و طراحي بومي بر مبناي نيازهاي دانشگاه صنعتي اصفهان را از خصوصیات مهم این پایگاه خبری بر شمرد.

در ادامه اين مراسم معاون سياسي، امنيتي استاندار اصفهان  از پایگاه خبری دانشگاه صنعتي اصفهان به طور رسمي رونمايي كرد.

دكتر محمد مهدي اسماعيلي حضور فعالان حوزه در دانشگاه و ارتباط دوسویه این دو نهاد علمی را موجب پرورش نخبگان علمي ومذهبي دانست  وافزود اعتلاي امروز انقلاب اسلامی ایران ثمره مجاهدت هاي اصحاب حوزه و دانشگاه است.

عضو دائمی کمیسیون هیأت امنای دانشگاه صنعتی اصفهان، اين دانشگاه  را به لحاظ علمی و پژوهشی در سطح استان بی نظیر و در کشور کم نظیر توصیف کرد و گفت: مدیریت استان با کمال میل وافتخار در خدمت پتانسیل بالای دانشگاه صنعتی اصفهان است.

 وي با اشاره به این که مجموعه دانشگاه صنعتی اصفهان مجموعه ای فاخر، ارزشمند و سرمایه ای بزرگ برای کشور است تصريح كرد:  ظرفیت هاي متعدد این دانشگاه مدیون منابع انسانی خادم و پر تلاشی است که همگی آنها ارزش فرصت کم نظیر خدمت در این محیط را به خوبی می دانند و اگر کسی قدر و منزلت اين فرصت را نشناسد، انصاف را رعایت نکرده است.      

شايان ذكر است پايگاه خبري روابط عمومي دانشگاه صنعتي اصفهان، به آدرس www.iutnews.ir در دسترس مي باشد.

دیدگاه شما

تبریک و تشکر

سلام خیلی خوشحالم که این پایگاه خبری راه اندازی شد و برای شما و همکاران محترم آرزوی موفقیت در این رسالت خبری بزرگ را دارم.

You voted 5. Total votes: 424

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.