اطلاعیه تکمیلی اسکان و تغذیه نودانشجویان مقطع کارشناسی در سال تحصیلی 1403-1402

ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت قبولی در دانشگاه صنعتی اصفهان:

1- اسکان نودانشجویان غیربومی متقاضی خوابگاه برای پسران در روز پنج‌شنبه 20 مهرماه 1402 از ساعت 8 تا 12 و برای دختران در روز جمعه 21 مهرماه 1402 از ساعت 8 تا 12 انجام خواهد شد. اسکان نودانشجویان پسر، در سرای الغدیر و نودانشجویان دختر، در سرای صدف می‌باشد. نودانشجویان عزیز لازم است طبق زمان‌بندی بالا و پس از انجام مراحل زیر، جهت انجام فرآیند اسکان به تالار شیخ بهائی دانشگاه صنعتی اصفهان مراجعه نمایند.

- جهت استفاده از سراهای دانشجویی و تسهیلات رفاهی لازم است نودانشجویان عزیز در اسرع وقت با مراجعه به سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس refah.swf.ir مطابق راهنمای پیوست، نسبت به ثبت درخواست اقامت اقدام نمایند. تأیید درخواست خوابگاه برای سال تحصیلی جدید، منوط به ثبت درخواست در این سامانه می‌باشد.

- نودانشجویان دانشکده فنی مهندسی گلپایگان لازم است جهت اسکان بر اساس اطلاعیه‌های این دانشکده اقدام یا در صورت لزوم با شماره تلفن 57240065-031 داخلی 290 تماس حاصل نمایند.

- دسترسی نودانشجویان در سامانه اتوماسیون اداره تغذیه به آدرس https://dining.iut.ac.ir جهت رزرو غذای شنبه 22/07/1402 به بعد فعال است. توجه داشته باشید که سامانه از 48 ساعت قبل از توزیع غذا برای رزرو غیرفعال می‌شود. لذا لازم است در اسرع وقت نسبت به رزرو غذای خود طبق کتابچه راهنما به آدرس http://L.iut.ac.ir/food_guide_book اقدام  فرمایید.

 

دانشگاه صنعتی اصفهان

اداره کل امور دانشجویی


تاریخ

سال: 

1402

ماه: 

مهر

روز: 

19