اطلاعیه اسکان نودانشجویان تحصیلات تکمیلی در سال تحصیلی 1403-1402

ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و عرض تبریک به مناسبت قبولی در دانشگاه صنعتی اصفهان؛ با توجه به شروع سال تحصیلی جدید از 1 مهرماه 1402 توجه شما را به نکات زیر جلب می‌نماید:

1- اسکان نودانشجویان خوابگاهی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 30 و 31 شهریورماه 1402 از ساعت 9 تا 17 و در روزهای بعد، در ساعات اداری انجام خواهد شد. بدین منظور لازم است نودانشجویان عزیز پس از ثبت‌نام غیرحضوری و فعال شدن سامانه گلستان از تاریخ 26 شهریورماه، فرم درخواست اسکان را از منوی پیشخوان خدمت سامانه گلستان با استفاده از مسیر زیر تکمیل و درخواست خود را ثبت نمایند.

 

 

 

پس از ثبت درخواست اسکان، وضعیت (گردش کار) درخواست خود را به صورت زیر پیگیری و پس از تأیید توسط کارشناس اداره سراها و ارجاع به مسئول خوابگاه مربوطه، در روزهای فوق‌الذکر به صورت حضوری به خوابگاه مراجعه نمایید. اسکان نودانشجویان پسر، در سرای صدرا و نودانشجویان دختر، در سرای صدف می‌باشد.

2- نودانشجویان دانشکده فنی مهندسی گلپایگان لازم است بر اساس اطلاعیه‌های این دانشکده اقدام یا در صورت لزوم با شماره تلفن 57240065-031 داخلی 290 تماس حاصل نمایند.

3- جهت استفاده از سراهای دانشجویی و تسهیلات رفاهی لازم است نودانشجویان عزیز در اسرع وقت با مراجعه به سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس refah.swf.ir مطابق راهنمای پیوست، نسبت به ثبت درخواست اقامت اقدام نمایند. تأیید درخواست خوابگاه برای سال تحصیلی آینده، منوط به ثبت درخواست در این سامانه می‌باشد.

4- با توجه به لزوم تکمیل پرسشنامه کارنامه سلامت جسم و روان برای کلیه دانشجویان خوابگاهی مقاطع مختلف، لازم است دانشجویان عزیز پرسشنامه‌های مرتبط در سامانه سجاد را با استفاده از پیوندهای https://portal.saorg.ir/physicalhealth و https://portal.saorg.ir/mentalhealth، در اسرع وقت تکمیل و کد رهگیری آن‌ها را در موقع ورود به خوابگاه به همراه داشته باشند.

5- جهت دریافت اطلاعیه‌های اداره کل امور دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان، کانال اطلاع‌رسانی این اداره در شبکه‌های اجتماعی به نشانی iut_daneshjoei را دنبال نمایید.

 

دانشگاه صنعتی اصفهان

اداره کل امور دانشجویی

اداره سراهای دانشجویی

تاریخ

سال: 

1402

ماه: 

شهريور

روز: 

25