اطلاعیه : قابل توجه کلیه دانشجویان متقاضی سکونت در سراهای دانشجویی مجردی در سال تحصیلی 1403-1402 (ثبت‌نام گروهی خوابگاه)

   به اطلاع کلیه دانشجویان متقاضی سکونت در سراهای دانشجویی مجردی در سال تحصیلی 1403-1402 می‌رساند، لازم است از ساعت هشت صبح روز یک‌شنبه 15 مرداد تا ساعت بيست و چهار روز چهارشنبه 8 شهریور 1402 با مراجعه به سامانه گلستان و مطالعه دقیق راهنما، نسبت به تکمیل فرم انتخاب هم‌اتاقی و تعیین وضعیت سکونت خود اقدام نمایند.

تذکرات مهم:

  • ثبت‌نام اسکان کاملاً به صورت غیرحضوری بوده و نیازی به مراجعه حضوری نمی‌باشد.
  • ثبت‌نام اسکان صرفاً بر اساس مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بوده و ترکیب افراد با مقاطع مختلف امکان‌پذیر نیست. همچنین دانشجویان جهت ثبت‌نام اسکان صرفاً می‌توانند بر اساس اتاق‌های خالی تعریف شده از طریق سامانه گلستان، اتاق خود را انتخاب نمایند.
  • لازم است متقاضیان جهت انجام ثبت‌نام در سامانه گلستان به ترتیب به (اطلاعات خوابگاهي دانشجو)، سپس (درخواست خوابگاه) و در نهایت به (درخواست گروهي خوابگاه) مراجعه نمایند. جهت جلوگیری از هرگونه اشتباه، توصیه اکید می‌شود قبل از استفاده از هر پردازش، راهنمای مربوطه به دقت مطالعه شود. دانشجویان دانشکده فنی مهندسی گلپایگان لازم است بر اساس اطلاعیه‌های این دانشکده اقدام نمایند و در صورت تکمیل و ارسال فرم، درخواست اسکان ایشان حذف خواهد شد.
  • متقاضیان لازم است با مراجعه به سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس www.refah.swf.ir، نسبت به ثبت درخواست اقامت اقدام نمایند. تأیید درخواست خوابگاه برای سال تحصیلی آینده، منوط به ثبت درخواست در این سامانه می‌باشد.
  • سایر درخواست‌های خارج از این روش و یا بعد از تاریخ اعلام شده، ترتیب اثر داده نخواهد شد و در صورت عدم ثبت درخواست، اداره سراهای دانشجویی مسؤولیتی در قبال اسکان سال بعد نخواهد داشت.
  • دانشجویان عزیز بایستی مطابق اطلاعیه شماره 67 اداره سراهای دانشجویی نسبت به پرداخت اجاره‌بهای خوابگاه حداکثر تا پایان هر نیمسال تحصیلی اقدام نمایند. در صورت عدم پرداخت اجاره‌بها در موعد مقرر و عدم تسویه حساب کامل و پرداخت اجاره‌بهای نیمسال‌های قبل؛ دانشجو اولویت اسکان در نیمسال بعدی را نخواهد داشت و به درخواست‌ها نیز ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • انتساب قطعی اتاق‌ها در شهریورماه و پس از مشخص شدن وضعیت تحصیلی دانشجویان متقاضی در نیمسال اول تحصیلی 1403-1402 انجام خواهد شد و در زمان انتساب قطعی، گروه‌های دارای ترکیب و ظرفیت ناقص، حذف می‌گردند.
  • در صورت انصراف از خوابگاه پس از آغاز رسمی نیمسال اول تحصیلی و یا عدم استفاده از خوابگاه به مدت طولانی، هزینه اجاره‌بهاء مطابق مقررات اخذ خواهد شد. همچنین سایر اعضای اتاق لازم است نسبت به تکمیل ظرفیت اتاق یا ادغام اتاق‌ها بنابر صلاحدید سرپرست خوابگاه اقدام نمایند.
  • سنوات مجاز استفاده از سراهای دانشجویی برای دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به ترتیب 9، 5 و 9 بوده و درخواست اسکان دانشجویان بالاتر از سنوات قید شده، پس از اسکان سایر دانشجویان و در صورت وجود ظرفیت، مطابق مقررات قابل بررسی خواهد بود. در خصوص اسکان این دانشجویان متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌گردد.
     راهنمای ثبت‌نام غیرحضوری (ثبت‌نام گروهی) سراهاى دانشجويي
     
تاریخ

سال: 

1402

ماه: 

مرداد

روز: 

14