گزارشی از انعکاس خبر افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان بهمن ماه 1401

https://irasin.ir/xj2c

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان همزمان با ایام دهه فجر در آیین افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه:نقش آفرینی فولادمبارکه برای تبلور نوآوری در صنعت کشور

 

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در دانشگاه صنعتی اصفهان به دنبال تربیت نیروهای نوآور هستیم و به عنوان یکی از پهنه‌های نظام نوآوری کشور در صدد نقش‌افرینی در عرصه صنعت هستیم که فولادمبارکه در این زمینه به یاری دانشگاه صنعتی آمده است.

https://irasin.ir/xj2h

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه همزمان با ایام دهه فجر در آیین افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه:

فولادمبارکه تا سال آینده از ۱۵۰ پایان نامه و ایجاد ۱۰ هسته پژوهشی در دانشگاه صنعتی اصفهان حمایت میکند

 

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه گفت: براساس برنامه زمان‌بندی شده امروز افتتاح اولین مرکز نوآوری فولادمبارکه در یک دانشگاه پیشرو کشور رقم می‌خورد که امیدوارم تا سال آینده، هدف تعیین شده برای رسیدن به ۱۵۰ پایان نامه و ایجاد ۱۰ هسته‌ پژوهشی را شاهد باشیم.

https://irasin.ir/xj2k

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان همزمان با ایام دهه فجر در آیین افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه:

فولاد مبارکه با ایجاد مرکز نوآوری در دانشگاه صنعتی اصفهان، ضلع سوم زیست‌بوم نوآوری را تکمیل کرد

 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: افتتاح پژوهشکده فولاد، مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه در استان اصفهان که شامل حمایت از دانشگاه، کارآفرینی و آینده‌نگری در صنعت فولاد است دو راس مثلث نوآوری و ایجاد مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان راس سوم این مثلث است.

https://irasin.ir/xj2m

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه همزمان با ایام دهه فجر در آیین افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه:

توجه ویژه فولاد مبارکه به دانشگاه صنعتی برای تبدیل کردن اصفهان به قطب نوآوری و فناوری کشور

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: هدف‌گذاری فولاد مبارکه، ایجاد بیش از ۵ مرکز نوآوری است که در نهایت با این اقدامات، اصفهان به قطب فناوری و نوآوری کشور تبدیل خواهد شد که دانشگاه صنعتی اصفهان می‌تواند محور این فعالیت‌ها باشد.

https://irasin.ir/xj2p

دقایقی پیش؛مرکز نوآوری شرکت فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد

مرکز نوآوری شرکت فولاد مبارکه با هدف استفاده حداکثری از توان علمی دانشگاه‌ها در اولویت‌های شناسایی‌شده­ صنعت فولاد با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، رییس دانشگاه صنعتی اصفهان و مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه دقایقی پیش افتتاح شد.

 

https://irasin.ir/xj2y

ویدیو/رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در آیین افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه:

نخستین گام در ارتباط دانشگاه و صنعت، تبلور نوآوری است

سیدعلی محمد میرمحمدی میبدی رییس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: نخستین گام در ارتباط دانشگاه و صنعت، تبلور نوآوری در صنعت است و فولاد مبارکه با ایجاد مرکز نوآوری در دانشگاه صنعتی اصفهان، نخستین گام را در این زمینه برداشته است و به مقوله ارتباط دانشگاه با صنعت عینیت بخشید.

https://irasin.ir/xj2x

ویدیو / معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان در آیین افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه:

افتتاح مرکز نوآوری در آینده فولاد مبارکه و صنعت فولاد بسیار تاثیرگذار است

حمیدرضا صفوی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: با افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی نه تنها آینده ی خوبی برای اساتید و دانشجویان این دانشگاه رقم می خورد بلکه در آینده صنعت فولاد و فولاد مبارکه نیز بسیار تاثیرگذار است.

https://irasin.ir/xj2H

ویدیو / مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه در آیین افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه:

بیشترین ارتباط بین دانشگاه و صنعت در کشور متعلق به فولاد مبارکه است

یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه گفت: مهمترین و بیشترین ارتباطات بین دانشگاه و صنعت از لحاظ اهمیت و مبالغ ارزی بین دانشگاه صنعتی اصفهان و فولاد مبارکه در کشور رقم می خورد.

https://irasin.ir/xj32

ویدیو / مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه در آیین افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه در گفتگو با ایراسین:

نقش‌آفرینی نخبگان برای ایجاد ارزش افزوده بالا در صنعت کشور

یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه بستری را برای نخبگان کشور ایجاد کرده تا ارزش افزوده بیشتری را برای صنعت کشور محقق کنند.

https://irasin.ir/xj2Z

ویدیو / مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در آیین افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه در گفتگو با ایراسین:

فولادمبارکه به دنبال نقش آفرینی موثر در شکل گیری تمدن ایرانی-اسلامی است

محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه بر مبنای اندیشه های امام خمینی رحمه الله علیه به عنوان صنعتی پیشران و پیشرو برای شکل گیری تمدن ایرانی - اسلامی تلاش می کند.

https://irasin.ir/xj34

ویدیو / مشاور مدیرعامل فولاد مبارکه در حوزه دانش بنیان در آیین افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه در گفتگو با ایراسین:

دانشگاه‌ها پازل نوآوری در فولاد مبارکه را تکمیل می‌کنند

امیر مظاهری مشاور مدیرعامل فولاد مبارکه در حوزه دانش بنیان گفت: فولاد مبارکه با سرمایه گذاری در عرصه فناوری و نوآوری و برنامه ریزی در این زمینه قطعاتی از پازلی را طراحی نموده که دانشگاه ها تکمیل کننده این پازل هستند.

https://irasin.ir/xj2M

تفاهم‌نامه همکاری بین فولاد مبارکه و دانشگاه صنعتی اصفهان به امضا رسید

تفاهم‌نامه همکاری بین فولاد مبارکه و دانشگاه صنعتی اصفهان امروز در حاشیه افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان به امضا رسید.

www.imna.ir/news/639556/

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان:

به مقوله ارتباط با صنعت عینیت بخشیدیم

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در راستای نقش‌آفرینی در عرصه نوآوری، اولین قدم را با افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برداشتیم و به مقوله ارتباط با صنعت عینیت بخشیدیم.

 

http://fna.ir/1u6zov

سیاست‌گذاری نوآوری را با تعریف جدید ارائه می‌کنیم

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: این دانشگاه در عرصه‌های مختلف فعال است اما نیاز است که در حوزه نظام نوآوری کشور نیز نقش‌آفرینی کند و به همین دلیل نخستین گام را با افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برداشته است.

http://fna.ir/1u6zmv

افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: به منظور تلفیق دقت دانشگاه و سرعت صنعت در نظر داریم که اصفهان را به قطب نوآوری کشور تبدیل کنیم که دانشگاه صنعتی اصفهان می‌تواند محور این قطب باشد.

http://stnews.ir/p=104419

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولادمبارکه اصفهان:

چشم انداز یکساله مرکز نوآوری فولادحمایت از ۱۵۰ پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی و حداقل ۱۰ هسته فناور

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولادمبارکه اصفهان در آیین افتتاحیه مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این که یکی از هویت‌های اصلی در این زیست بوم فناوری فولاد را دانشگاه تعریف کردیم، گفت: چشم انداز یکساله مرکز نوآوری فولادحمایت از ۱۵۰ پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی و حداقل ۱۰ هسته فناور است.

 

http://stnews.ir/p=104421

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان:اهمیت افتتاح مرکز نوآوری فولاد در دانشگاه صنعتی اصفهان از جهت نیاز آینده فولاد است

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان در آیین افتتاحیه مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار کرد: افتتاحیه تحت عنوان مرکز نوآوری فولاد در دانشگاه صنعتی اصفهان راس سوم یک مثلثی است که قبلا با ایجاد پژوهشکده فولاد و بحث مسئولیت اجتماعی فولاد کار کرده و تجربه دارد و با مرکز نوآوری نیاز آینده فولاد مرتفع خواهد شد.

http://stnews.ir/p=104428

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

هدفگذاری فولاد مبارکه برای ایجاد ۶ مرکز نوآوری دانشگاهی

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در آیین افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این که فولاد مبارکه به دانشگاه ورود کرده که در سی‌ساله دوم واقعا پرواز رقم بخورد، از هدفگذاری فولاد مبارکه برای ایجاد ۶ مرکز نوآوری جدید دانشگاهی و کسب درآمد نوآوری تا ۱.۵ درصد در افق ۱۴۱۰ خبرداد.

 

http://stnews.ir/p=104414

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان:دنبال این هستیم که سیاست‌گذاری نوآوری را با تعریفی دوباره رقم بزنیم

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در آیین افتتاحیه مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان، گفت: دنبال این هستیم که سیاست‌گذاری نوآوری را با تعریفی دوباره رقم بزنیم.

https://www.donyayemadan.com/fa/tiny/news-241259

دنیای معدن: تفاهم‌نامه‌ همکاری مشترک بین شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه صنعتی اصفهان

پیش از ظهر امروز با موضوع انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب اعتبار پروژه (گرنت) بر اساس سند توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری فولاد مبارکه در محل دانشگاه صنعتی اصفهان به امضا رسید.

https://madanname.ir/?p=46481

فولاد مبارکه با ایجاد مراکز نوآوری درصدد نقش آفرینی در تحقق تمدن اسلامی-ایرانی است

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین افتتاح مرکز نوآوری این شرکت در دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: آن هدف مقدسی که امام خمینی(ره) دنبال کردند، صرفاً انقلاب و تغییر رژیم نبود، بلکه پایه‌گذاری عملکرد نوین اسلامی-ایرانی بود.

https://irna.ir/xjLHs3

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:اقتصاد نوآورانه بر مبنای دانشگاه، نقشه راه فولاد مبارکه اصفهان است

اقتصاد نوآورانه بر مبنای دانشگاه، نقشه راه فولاد مبارکه اصفهان است

اصفهان- ایرنا- مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: فولاد مبارکه با ایجاد مراکز نوآوری در دانشگاه به‌دنبال اقتصاد نوآورانه و نقش آفرینی فعال در تحقق تمدن اسلامی و ایرانی است.

  https://irna.ir/xjLHn9

پرورش نیروهای نوآور در دانشگاه صنعتی اصفهان دنبال می شود

 

اصفهان- ایرنا- رییس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: پرورش نیروهای نوآور و توسعه مشوق های مربوط به این مقوله بطور جدی در دانشگاه صنعتی اصفهان دنبال می شود.

 

https://irna.ir/xjLHqw

فولاد مبارکه اصفهان نقش آفرینی در زیست‌بوم نوآوری را الگو قرار داده است

 

اصفهان - ایرنا - مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه به‌دنبال شکل‌دهی به نقش‌ هویت‌های مختلف در زیست‌بوم نوآوری کشور است و دانشگاه یکی از هویت‌ها بشمار می‌رود.

 

https://www.shomanews.com/fa/tiny/news-1037439

با هدف استفاده حداکثری از توان علمی دانشگاه‌ها؛

مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح می‌شود

مرکز نوآوری شرکت فولاد مبارکه با هدف استفاده حداکثری از توان علمی دانشگاه‌ها در اولویت‌های شناسایی‌شده­ صنعت فولاد، فردا سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح می‌شود.

https://www.shomanews.com/fa/tiny/news-1037466

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه همزمان با ایام دهه فجر در آیین افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه:

توجه ویژه فولاد مبارکه به دانشگاه صنعتی برای تبدیل کردن اصفهان به قطب نوآوری و فناوری کشور

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: هدف‌گذاری فولاد مبارکه، ایجاد بیش از ۵ مرکز نوآوری است که در نهایت با این اقدامات، اصفهان به قطب فناوری و نوآوری کشور تبدیل خواهد شد که دانشگاه صنعتی اصفهان می‌تواند محور این فعالیت‌ها باشد.

https://www.shomanews.com/fa/tiny/news-1037465

دقایقی پیش؛مرکز نوآوری شرکت فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد

مرکز نوآوری شرکت فولاد مبارکه با هدف استفاده حداکثری از توان علمی دانشگاه‌ها در اولویت‌های شناسایی‌شده­ صنعت فولاد با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، رییس دانشگاه صنعتی اصفهان و مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه دقایقی پیش افتتاح شد.

https://www.shomanews.com/fa/tiny/news-1037464

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان همزمان با ایام دهه فجر در آیین افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه:

فولاد مبارکه با ایجاد مرکز نوآوری در دانشگاه صنعتی اصفهان، ضلع سوم زیست‌بوم نوآوری را تکمیل کرد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: افتتاح پژوهشکده فولاد، مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه در استان اصفهان که شامل حمایت از دانشگاه، کارآفرینی و آینده‌نگری در صنعت فولاد است دو راس مثلث نوآوری و ایجاد مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان راس سوم این مثلث است.

https://www.shomanews.com/fa/tiny/news-1037463

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران؛

فولادمبارکه تا سال آینده از ۱۵۰ پایان نامه و ایجاد ۱۰ هسته پژوهشی در دانشگاه صنعتی اصفهان حمایت میکند

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه گفت: براساس برنامه زمان‌بندی شده امروز افتتاح اولین مرکز نوآوری فولادمبارکه در یک دانشگاه پیشرو کشور رقم می‌خورد که امیدوارم تا سال آینده، هدف تعیین شده برای رسیدن به ۱۵۰ پایان نامه و ایجاد ۱۰ هسته‌ پژوهشی را شاهد باشیم.

 

https://www.shomanews.com/fa/tiny/news-1037461

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان همزمان با ایام دهه فجر در آیین افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه:

نقش آفرینی فولادمبارکه برای تبلور نوآوری در صنعت کشور

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در دانشگاه صنعتی اصفهان به دنبال تربیت نیروهای نوآور هستیم و به عنوان یکی از پهنه‌های نظام نوآوری کشور در صدد نقش‌افرینی در عرصه صنعت هستیم که فولادمبارکه در این زمینه به یاری دانشگاه صنعتی آمده است.

https://www.shomanews.com/fa/tiny/news-1037439

با هدف استفاده حداکثری از توان علمی دانشگاه‌ها؛مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح می‌شود

مرکز نوآوری شرکت فولاد مبارکه با هدف استفاده حداکثری از توان علمی دانشگاه‌ها در اولویت‌های شناسایی‌شده­ صنعت فولاد، فردا سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح می‌شود.

https://mokhatab24.ir/00035X

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

مرکز نوآوری شرکت فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد

مرکز نوآوری شرکت فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان با هدف استفاده حداکثری از توان علمی دانشگاه‌ها در اولویت‌های شناسایی‌شدۀ صنعت فولاد، با حضور مدیرعامل فولاد مبارکه، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه افتتاح شد.

https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1328715

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

مرکز نوآوری شرکت فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد

مرکز نوآوری شرکت فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان با هدف استفاده حداکثری از توان علمی دانشگاه‌ها در اولویت های شناسایی‌شدۀ صنعت فولاد، با حضور مدیرعامل فولاد مبارکه، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه افتتاح شد.

https://www.sharghdaily.com/fa/tiny/news-869352

با هدف استفاده حداکثری از توان علمی دانشگاه‌ها؛

مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح می‌شود

مرکز نوآوری شرکت فولاد مبارکه با هدف استفاده حداکثری از توان علمی دانشگاه‌ها در اولویت‌های شناسایی‌شده­ صنعت فولاد، امروز سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح می‌شود.

https://felezatonline.ir/?p=12246

افتتاح مركز نوآوری شركت فولاد مباركه در دانشگاه صنعتی اصفهان

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به اهمیت و جایگاه نوآوری در دنیای امروز گفت: فولاد مبارکه با ایجاد مراکز نوآوری در دانشگاه صنعتی اصفهان، در صدد نقش‌آفرینی در تحقق آرمان‌های تمدن اسلامی ایرانی است.

http://esfahanemrooz.ir/?newsid=832460

فولادمبارکه تا سال آینده از ۱۵۰ پایان نامه و ایجاد ۱۰ هسته پژوهشی در دانشگاه صنعتی اصفهان حمایت میکند

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه گفت: براساس برنامه زمان‌بندی شده امروز افتتاح اولین مرکز نوآوری فولادمبارکه در یک دانشگاه پیشرو کشور رقم می‌خورد که امیدوارم تا سال آینده، هدف تعیین شده برای رسیدن به ۱۵۰ پایان نامه و ایجاد ۱۰ هسته‌ پژوهشی را شاهد باشیم.

http://esfahanemrooz.ir/?newsid=832468

فولاد مبارکه با ایجاد مرکز نوآوری در دانشگاه صنعتی اصفهان، ضلع سوم زیست‌بوم نوآوری را تکمیل کرد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: افتتاح پژوهشکده فولاد، مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه در استان اصفهان که شامل حمایت از دانشگاه، کارآفرینی و آینده‌نگری در صنعت فولاد است دو راس مثلث نوآوری و ایجاد مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان راس سوم این مثلث است.

https://b2n.ir/q51122

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه همزمان با ایام دهه فجر در آیین افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه:

توجه ویژه فولاد مبارکه به دانشگاه صنعتی برای تبدیل کردن اصفهان به قطب نوآوری و فناوری کشور

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: هدف‌گذاری فولاد مبارکه، ایجاد بیش از ۵ مرکز نوآوری است که در نهایت با این اقدامات، اصفهان به قطب فناوری و نوآوری کشور تبدیل خواهد شد که دانشگاه صنعتی اصفهان می‌تواند محور این فعالیت‌ها باشد.

https://donyayeasrar.ir/?p=31906

مرکز نوآوری شرکت فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد

به مناسبت دهه مبارک فجر؛ مرکز نوآوری شرکت فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد به مناسبت دهه مبارک فجر مرکز نوآوری شرکت فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان با هدف استفاده حداکثری از توان علمی دانشگاه‌ها در اولویت های شناسایی‌شدۀ صنعت فولاد، با حضور مدیرعامل فولاد مبارکه، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و مدیرعامل

 

تاریخ

سال: 

1401

ماه: 

بهمن

روز: 

24