اطلاعيه پذيرفته‌شدگان آزمون دکتري سال 1401 دانشگاه صنعتي اصفهان

ضمن عرض تبريک به مناسبت قبولي شما در دانشگاه صنعتي اصفهان، به اطلاع مي‌رساند مراحل پذيرش در دو مرحله (پذيرش اينترنتي و تحويل اصل مدارک) انجام می‌شود.

پذيرش اينترنتي

(به صورت غيرحضوري)

سه‌شنبه و چهارشنبه

1401/06/08 و 1401/06/09

از طريق سامانه گلستان

   https://golestan.iut.ac.ir/

ثبت‌نام و اخذ واحد

(به صورت غيرحضوري)

شنبه تا سه‌شنبه

1401/06/19 تا 1401/06/22

از طريق سامانه گلستان

  https://golestan.iut.ac.ir/

زمان شروع کلاس‌ها

(به صورت حضوري)

يک‌شنبه

1401/06/27

-

تحويل مدارک

(به صورت حضوري)

يک‌شنبه

1401/06/271

مراجعه حضوری به اداره کل آموزش

مرحله اول: پذيرش اينترنتي

گام اول: مطالعه راهنماي پذيرش اينترنتي و اطلاعيه‌هاي مربوط در وبسايت دانشگاه صنعتي اصفهان به آدرس https://iut.ac.ir، اداره کل آموزش دانشگاه صنعتي اصفهان به آدرس https://edu.iut.ac.ir و صفحه رسمی اینستاگرام اداره کل آموزش به آدرس instagram.com/iut_edu.

گام دوم: اسکن اصل مدارک زیر و ذخيره آن جهت استفاده در گام بعدي

  • عکس تمام رخ پرسنلي 4 × 3 جديد
  • صفحات اول و دوم شناسنامه
  • کارت ملي (پشت و رو)
  • مدارک تحصيلي مقاطع کارشناسي و کارشناسي ارشد يا فرم معدل مخصوص فارغ‌التحصيلان سال آخر
  • کارت پايان خدمت يا معافيت دائم

نکته بسيار مهم: فايل اسکن شده با حداقل حجم مشخص شده و حداکثر کيفيت و با فرمت jpg  باشد.

گام سوم: مراجعه به سامانه گلستان به آدرس https://golestan.iut.ac.ir/ و انجام مراحل پذيرش اينترنتي، پرداخت اينترنتي شامل هزينه خدمات جانبي (کارت دانشجويي، تشکيل پرونده الکترونيکي و پرونده بهداشتي) براي کليه پذيرفته‌شدگان و شهريه (فقط دانشجويان شهريه‌پرداز) با استفاده از کارت‌هاي شتاب به وسيله رمز پويا.

گام چهارم: ذخيره و چاپ فرم‌ها؛

الف) ذخيره و چاپ فرم‌هاي تعهد امضا شده و تحويل آن به صورت حضوري در زمان اعلام شده به همراه اصل مدارک. تذکر مهم: با توجه به این که پس از اتمام پذیرش اینترنتی، دسترسی به این فرم‌ها ممکن نیست، لازم است هنگام پذیرش اینترنتی فرم‌ها چاپ و یا ذخیره شوند.

ب) ذخيره و چاپ فرم مشخصات دانشجو در پذیرش غیرحضوری و گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود.

گام پنجم: انتظار تا زمان دريافت پيامک تاييد کارشناس اداره کل آموزش در صورت تکميل کليه مراحل فرايند پذيرش اينترنتي و يا دريافت پيامک عدم تاييد درصورت ناتمام بودن يا داشتن مشکل در فرايند پذيرش اينترنتي و اصلاح گام‌هاي قبلي.

گام ششم: چاپ کارت موقت دانشجويي (گزارش 231)

گام هفتم (مخصوص پذیرفته‌شدگان پسر مشمول): پذیرفته‌شدگان پسر مشمول جهت دریافت معافیت تحصیلی مي‌توانند به يکي از دو روش زير اقدام نمایند:

الف) چاپ گزارش درخواست معافيت تحصيلي (گزارش 5163) از سامانه گلستان و مراجعه به يکي از دفاتر پليس+10 با در دست داشتن اصل نامه ابطال معافيت تحصيلي مقطع قبلي (کارشناسي ارشد)، اصل شناسنامه و اصل کارت ملي جهت ثبت درخواست معافيت تحصيلي.

ب) ثبت درخواست معافيت تحصيلي از طريق سامانه‌ احراز هويت خدمات انتظامي به آدرس https://services.epolice.ir با نام کاربري (کد ملي) و کلمه عبور (کد سخا قابل دريافت از مراکز پليس +10 سراسر کشور)

لازم به ذکر است دانشجويان سال آخر که هنوز ابطال معافيت خود را از دانشگاه مقطع قبلي دريافت نکرده‌اند، به مدت يک ماه فرصت دارند نسبت به انجام امور معافيت تحصيلي از دفاتر پليس+10 اقدام نمایند.

نکته مهم: پذيرفته‌شدگاني که درحال انجام خدمت مقدس سربازي هستند لازم است در پذيرش اينترنتي وضعيت نظام وظيفه را مشمول انتخاب نمايند تا بتوانند درخواست تاييد معافيت تحصيلي را از سامانه گلستان دريافت و جهت انجام مراحل معافيت تحصيلي به پليس+10 مراجعه نمايند.

گام هشتم: پذیرفته‌شدگان جهت طرح پايش سلامت جسم در سايت https://portal.saorg.ir/physicalhealth ثبت‌نام نموده و سپس به نزديکترين پايگاه و يا مرکز جامع سلامت شهري محل زندگي خود مراجعه و نسبت به تشکيل پرونده الکترونيک سلامت (سامانه سيب) اقدام و کد تاييد شده تشکيل پرونده از طرف مرکز مربوط را دريافت نموده و سپس براي اطلاع از چگونگي نحوه ارسال، به وبسايت مرکز بهداشت و درمان دانشگاه (https://clinic.iut.ac.ir) مراجعه نمايند. همچنين براي پايش سلامت روان به آدرس https://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه و نسبت به تکميل پرسشنامه سلامت روان اقدام نموده و خروجي آن را چاپ و براي ارائه به مرکز مشاوره و خدمات روانشناختي دانشگاه نزد خود نگاه دارند.

*****

تذکر مهم: لازم است دانشجو قبل از ثبت‌نام و اخذ واحد هماهنگي لازم را با استاد مشاورآموزشي خود که در وبسايت دانشکده اطلاع رساني شده است انجام دهد.

*****

مرحله دوم: تحويل اصل مدارک

 از آنجا که دریافت کارت دانشجويي اصلي منوط به تحویل اصل مدارک تحصيلي و تشکيل پرونده آموزشی فيزيکي است، افرادی که پذيرش اينترنتي خود را تکميل و کارت دانشجويي موقت دريافت نموده‌اند باید با در دست داشتن مدارک زیر و طبق زمان‌بندي‌هاي اعلام شده در فرم گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود، به اداره کل آموزش مراجعه نمايند.

1- فرم‌هاي تعهدنامه چاپ و امضاء شده از پذيرش اينترنتي

2- دو قطعه عکس پرسنلي 4 × 3

3- یک سری کپی از تمام صفحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی

4- اصل گواهينامه موقت يا دانشنامه مقاطع کارشناسي و کارشناسي ارشد

5- تصوير مدرک نظام وظيفه (کارت پايان خدمت يا معافيت دائم). برای دانشجويان مشمول ثبت‌نام در سامانه https://services.epolice.ir کفايت مي‌کند.

6- اصل موافقت محل کار براي ادامه تحصيل (مخصوص دانشجويان بورسيه)

7- فرم مشخصات دانشجو در پذیرش غیرحضوری (گزارش 1918)

 

توجه: پذيرفته‌شدگانی که مدارک آن‌ها آماده تحويل است، در صورت تمايل مي‌توانند پس از تاييد پذيرش اينترنتي و قبل از تاريخ اعلام شده، نسبت به تحويل حضوری مدارک و دريافت کارت دانشجويي اصلي اقدام نمايند.

آدرس: اصفهان- دانشگاه صنعتي اصفهان- اداره کل آموزش- اداره پذيرش

نشاني اينترنتي اداره کل آموزش: https://edu.iut.ac.ir

آدرس صفحه اينستاگرام اداره کل آموزش:instagram.com/iut_edu

 

 

تذکر مهم: از آن‌جا که مدارک تحصيلي در هنگام تحويل به اداره کل آموزش تا پايان تحصيلات برگشت داده نمي‌شود، توصيه مي‌شود پذیرفته‌شدگان محترم، در صورت نياز، کپي و کپي برابر با اصل از مدارک تحصيلي تحويلي تهيه و نزد خود نگاه ‌دارند.

 

لازم به ذکراست پذیرفته‌شدگان گرامي مي‌توانند در صورت داشتن هرگونه سوال در طول ساعات اداري (8 الي 13) با شماره 03133912307 تماس حاصل نمايند.

 

پذیرفته‌شدگان مي‌توانند جهت مشاهده کليه اطلاعيه‌هاي مربوط به تسهيلات رفاهي (اسکان، تغذيه، وام کمک هزينه تحصيلي و ...) به آدرس: https://studentaffairs.iut.ac.ir مراجعه نمایند.

 

تاریخ

سال: 

1401

ماه: 

شهريور

روز: 

6