متن پیام نوروزی سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان به مناسبت نوروز 1401

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام پروردگاری که دل ها و دیده ها را به نور حقیقت روشن می کند. به نام او که خالق مهربانی است و نبض زمان و گردش ایام بر مدار حکمت او استوار است و آنچه بر حال بندگانش تدبیر کند، سرشار از خیر و رحمت است. 
فرصت را مغتنم شمرده، حلول سال نو و آغاز قرن جدید را که مقارن با ماه عیدها، شعبان المعظم گشته تبریکات خود را به خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی اصفهان تقدیم نمایم.
اکنون که دگربار برگی از دفتر روزگار ورق خورد و سالی دیگر به قلم تدبیر رهبری معزز به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گرفت، بر ما دانشگاهیان فرض است تا به زیبایی در جبهه دانشگاه این مطالبه را لبیک گفته، همه تلاش خود را در مسیر ارتقاء اقتدار کشور بکار گیریم تا مردمان نجیب کشورمان، ثمره آنرا به تماشا بنشینند.
امید است عزیزان دانشگاهی در سال جدید بتوانند در جهت سیاستگذاری شعار امسال به عنوان بهترین معمارها  موفق بوده و با اتکا به راهکارهای مبتنی بر دانش و تولید منبعث از دانش بنیان بتوانند فکر ساختن روزهای خوب را برای مردمانمان هموار ساخته و سال خوبی را خلق کنند.

اساتید گرانقدر، دانشجویان عزیز و کارمندان محترم:
سال ۱۴۰۰ سال افتخارات گوناگون و چالش‌های متنوع برای دانشگاهمان بود که بحمدلله کاستی ها و مشکلات به همت والای شما، غیرتمندانه و سخت کوشانه یکی پس از دیگری در حال جبران است.
در سالی که گذشت عزیزانی را از دست دادیم، از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان آرزوی صبر و سلامتی داریم. احراز هویت دانشجوی شهید حسین شکرائیان و آئین با شکوه استقبال و وصال خانواده این شهید عزیز، نیز از روزهای به یادماندنی دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

در پایان اینجانب با همه وجود از محضر حضرت حق عافیت و سعادت و سلامت دنیا و آخرت را برایتان خواستارم. انشاالله سالی سرشار از شادی، سلامتی، امید و موفقیت برای شما و خانواده عزیزتان رقم خورد.
روزهایتان بهاری و بهارتان جاودانه باد
سربلند، سرافراز و شادکام باشید.

نوروزتان پیروز
ارادتمند میبدی

 

تاریخ

سال: 

1401

ماه: 

فروردین

روز: 

1