اطلاعیه نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

به اطلاع می رساند:

متقاضیانی که شرایط پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان در گرایش اعلام‌شده را کسب نموده‌اند مطابق فایل پیوست معرفی می‌‌گردند. ضمن تبریک به این دانشجویان عزیز، پذیرش نهایی و ثبت‌نام قطعی منوط به احراز کلیه شرایط مندرج در فراخوان و پس از تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود. اسامی ذخیره متعاقبا اعلام می‌گردد.

شایان ذکر استکه  متقاضیان بایستی طی حداکثر ۸ نیمسال و تا تاریخ 1401/06/31 دانش‌آموخته گردند. همچنین در صورت مغایرت اطلاعات وارد شده در سامانه گلستان پذیرش دانشجو ملغی خواهد شد. اعلام نتایج اولیه هیچ‌گونه حقی برای داوطلبان ایجاد ننموده و پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور بوده و احراز صلاحیت عمومی و انضباطی دانشجویان ضروری است.

پذیرفته‌شدگان تا تاریخ ۲۵ فروردین مهلت دارند طبق راهنمایی که طی روزهای آتی به ایمیل وارد شده در زمان ثبت‌نام ارسال می‌شود، اقدام به  تکمیل ثبت‌نام خود نمایند. پس از دریافت اطلاعات داوطلب، ایمیل تایید حداکثر تا تاریخ ۳۱ فروردین  برای متقاضی ارسال می‌گردد. در صورت عدم دریافت این تایید و یا ایمیل راهنما، لطفا از طریق تلفن ۰۳۱-۳۳۹۱۲۷۲۲ یا ایمیل estedad@of.iut.ac.ir مساله را پیگیری فرمایید.

برای دانلود نتایج کلیک کنید...

تاریخ

سال: 

1400

ماه: 

اسفند

روز: 

26