اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی سال 1400 دانشگاه صنعتی اصفهان

ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی در دانشگاه صنعتی اصفهان، به اطلاع می‌رساند مراحل پذیرش در دو مرحله (پذیرش غیرحضوری و تحویل اصل مدرک) انجام می‌شود.

 

پذیرش غیرحضوری

سه‌شنبه تا پنج‌شنبه،

1400/07/06 تا 1400/07/08

 

از طریق سامانه گلستان

https://golestan.iut.ac.ir/

مشاهده برنامه درسی

جمعه، 1400/07/09 

از طریق گزارش 88 سامانه گلستان

زمان شروع کلاس‌ها

شنبه،1400/07/10 

(به صورت غیرحضوری)

سامانه یکتا https://yekta.iut.ac.ir

مرحله اول : پذیرش غیرحضوری

گام اول: مطالعه راهنمای پذیرش غیرحضوری و اطلاعیه‌های مربوط در سایت دانشگاه صنعتی اصفهان و اداره کل آموزش دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی https://amoozesh.iut.ac.ir و کانال‌های ارتباطی اطلاع رسانی https://t.me/IUT_EDU و Instagram.com/iut_edu.

 

گام دوم: اسکن اصل مدارک زیر و ذخیره آن جهت استفاده در گام بعدی

  • * عکس تمام رخ پرسنلی 4 × 3 جدید
  • * صفحات اول و دوم شناسنامه
  • * کارت ملی (پشت و رو)
  • * مدرک تحصیلی دیپلم
  • * ریزنمرات دیپلم
  •  * مدرک تحصیلی پیش‌دانشگاهی (دانش‌آموزان سالی واحدی)
  • * ریزنمرات پیش‌دانشگاهی (دانش آموزان سالی واحدی)
  • * کارت پایان خدمت یا معافیت دایم

نکته بسیار مهم: فایل اسکن شده با حداقل حجم مشخص شده و حداکثر کیفیت و با فرمت jpg  باشد.

گام سوم: مراجعه به وبگاه https://golestan.iut.ac.ir و انجام مراحل پذیرش اینترنتی، پرداخت اینترنتی شامل هزینه خدمات جانبی (کارت دانشجویی، تشکیل پرونده الکترونیکی و پرونده بهداشتی) برای کلیه پذیرفته شدگان و شهریه (فقط دانشجویان شهریه‌پرداز) با استفاده از کارت‌های شتاب به وسیله رمز پویا.

گام چهارم: ذخیره و چاپ فرم‌های تعهد امضا شده و تحویل آن در زمان اعلام شده به همراه اصل سایر مدارک.

تذکر: در صورت عدم ارسال فرم‌های تعهد، پذیرش شما مخدوش خواهد شد.

گام پنجم: انتظار تا زمان دریافت پیامک تایید کارشناس اداره کل آموزش در صورت تکمیل کلیه مراحل فرایند پذیرش اینترنتی و یا دریافت پیامک عدم تایید درصورت ناتمام بودن یا داشتن مشکل در فرایند پذیرش اینترنتی و اصلاح گام‌های قبلی.

گام ششم: چاپ کارت موقت دانشجویی.

تذکر 1: از آنجا که قرار است اصل کارت دانشجویی شما به آدرس اعلام شده در هنگام پذیرش اینترنتی ارسال شود، خواهشمند است دقت لازم را در خصوص وارد کردن صحیح شماره تلفن و آدرس و کدپستی محل سکونت خود به عمل آورید.

تذکر 2: شرط ارسال کارت دانشجویی نداشتن کسری مدرک و تکمیل پرونده آموزشی است.

گام هفتم (مخصوص دانشجویان پسر مشمول): دانشجوی پسر مشمول جهت درخواست معافیت تحصیلی می‌تواند به یکی از دو روش زیر اقدام نماید:

الف) چاپ گزارش درخواست معافیت تحصیلی (گزارش 5163) از سیستم گلستان و مراجعه به نزدیکترین دفتر پلیس+10 محل سکونت خود با در دست داشتن اصل و کپی برابر اصل مدرک تحصیلی قبلی، اصل و کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی و دریافت تایید معافیت تحصیلی و ارسال آن به همراه سایر مدارک.

ب) درخواست معافیت تحصیلی از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir با نام کاربری (کد ملی) و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور)

نکته مهم: پذیرفته شدگانی که درحال انجام خدمت مقدس سربازی هستند لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس +10 مراجعه نمایند.

گام هشتم: دانشجویان عزیز جهت طرح پایش سلامت جسم در سایت https://portal.saorg.ir/physicalhealth ثبت‌نام نموده و سپس به نزدیکترین پایگاه و یا مرکز جامع سلامت شهری محل زندگی خود مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده الکترونیک سلامت (سامانه سیب) اقدام و کد تایید شده تشکیل پرونده از طرف مرکز مربوط را دریافت نموده و سپس برای چگونگی نحوه ارسال، به سایت مرکز بهداشت و درمان دانشگاه (https://clinic.iut.ac.ir) مراجعه نمایند. دانشجویانی که دوز اول و یا دوز دوم واکسن را تزریق کرده‌اند لازم است اطلاعات واکسیناسیون خود را از طریق ادمین کانال مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی اصفهان (salamat_iut) اطلاع دهند. همچنین برای پایش سلامت روان به سایت https://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه نموده و پس از تکمیل پرسشنامه سلامت روان خود، خروجی آن را چاپ و برای ارائه به مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانشگاه نزد خود نگاه دارند.

تذکر مهم: درصورت عدم انجام این مرحله ظرف یک‌ ماه عواقب مشکلات آموزشی بعدی به عهده شخص دانشجو

خواهد بود.

*****

دانشجویان می‌توانند جهت رویت کلیه اطلاعیه‌های مربوط به تسهیلات رفاهی (اسکان، تغذیه، وام کمک هزینه تحصیلی و ...) به آدرس: https://studentaffairs.iut.ac.ir مراجعه نمایند.

*****

مرحله دوم تحویل اصل مدرک

پذیرفته شدگانی که پذیرش غیرحضوری خود را تکمیل و کارت دانشجویی موقت دریافت کرده‌اند، لازم است مدارک زیر را حداکثر ظرف مدت 7 روز کاری با مراجعه به یکی از دفاتر پستی محل سکونت خود و طبق چک لیست ارسال مدارک و فقط طبق تفاهم‌نامه منعقد شده با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به این دانشگاه پست نمایند.

1- فرم‌های تعهدنامه چاپ و امضاء شده از پذیرش اینترنتی

2- 2 قطعه عکس پرسنلی 4 × 3

3- یک سری کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی به صورت پشت و رو

4- اصل مدرک دیپلم و ریزنمرات دیپلم

5- اصل مدرک پیش‌دانشگاهی و ریزنمرات پیش‌دانشگاهی (دانش‌آموزان سالی واحدی)

6- تصویر برابر اصل مدرک نظام وظیفه (تایید شده در یکی از دفاتر اسناد رسمی) یا اصل نامه تاییدیه معافیت تحصیلی دریافت شده از دفاتر پلیس +10 سراسر کشور مخصوص دانشجویان مشمول

آدرس: اصفهان- دانشگاه صنعتی اصفهان- اداره کل آموزش- اداره پذیرش- کدپستی 8415683111

نشانی اینترنتی اداره کل آموزش: https://amoozesh.iut.ac.ir

کانال‌های ارتباطی و اطلاع رسانی: https://t.me/IUT_EDU و Instagram.com/iut_edu

تذکر مهم: از آنجا که مدارک تحصیلی در هنگام تحویل به اداره کل آموزش تا پایان تحصیلات برگشت داده نمی‌شود، توصیه می‌شود دانشجویان گرامی کپی و کپی برابر با اصل (درصورت نیاز) از مدارک تحصیلی تحویلی تهیه و نزد خود نگاه دارند.

لازم به ذکراست که دانشجویان گرامی می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سوال، در طول ساعات اداری (8 الی 14) با شماره 03133911010 تماس حاصل نمایند.

دانلود فایل PDF اطلاعیه

تاریخ

سال: 

1400

ماه: 

مهر

روز: 

4