قابل توجه پذيرفته‌شدگان آزمون سراسری سال 1403 دانشگاه صنعتي اصفهان

جدول تاريخ هاي مهم:

پذيرش اينترنتي

(به صورت غيرحضوري)

‌یک‌شنبه تا سه‌شنبه

1403/07/22 تا 1403/07/24

از طريق سامانه گلستان

https://golestan.iut.ac.ir/

 تکمیل فرم های پایش سلامت جسم و سلامت روان

1403/07/23 تا 1403/07/28

از طریق سامانه سجاد

https://health.saorg.ir

اسکان دانشجویان

(به صورت حضوري)

پنج‌شنبه و جمعه

1403/07/26و 1403/07/27

پسران پنجشنبه 26 مهر 

دختران جمعه 27 مهر

مشاهده برنامه درسی

(به صورت غيرحضوري)

جمعه

1403/07/27

از طريق گزارش شماره 88 سامانه گلستان

https://golestan.iut.ac.ir/

زمان شروع کلاس‌ها

(به صورت حضوري)

‌شنبه

1403/07/28

-

دریافت کارت دانشجویی

(به صورت حضوري)

‌ شنبه

1403/07/28

 

مراجعه حضوری به دانشکده محل تحصیل

همایش شروع سال تحصیلی

جمعه، ساعت 13

1403/07/27

تالار شیخ‌بهائی

تحويل مدارک

(به صورت حضوري)

‌یک‌شنبه تا چهارشنبه

1403/07/29 تا 1403/078/02

مراجعه حضوری به

مدیریت خدمات آموزشی

تکمیل فرآیند سلامت جسم

1403/08/01 تا 1403/08/03

مراجعه حضوری به مرکز بهداشت و درمان دانشگاه

اخذ معافیت تحصیلی

(مخصوص پذیرفته شدگان پسر مشمول)

1403/08/01 تا 1403/08/20

از طریق سامانه سخا

http://sakha.epolice.ir

 

 

نکته بسیار مهم: مطابق دستورالعمل سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش‌کشور تاریخ فارغ التحصیلی پایه دوازدهم در هر یک از رشته های تحصیلی باید حداکثر تا تاریخ 1403/06/31 باشد در‌غیر اینصورت قبولی فرد‌ " لغو " خواهد شد. لذا کسانی که تا این تاریخ موفق به فارغ التحصیلی نشده‌اند، از پذیرش اینترنتی خودداری نمایند.

 

مرحله اول: پذيرش اينترنتي

گام اول: مطالعه راهنماي پذيرش اينترنتي در صفحه اول سامانه گلستان به آدرس https://golestan.iut.ac.ir/.

گام دوم: اسکن اصل مدارک زیر و ذخيره آن جهت استفاده در گام بعدي

  • عکس پرسنلي جديد
    • عکس باید بصورت تمام رخ، فاقد شماره یا مهر و رعایت شئونات اسلامی باشد.
    • از این تصویر جهت درج در سامانه گلستان و کارت دانشجویی استفاده می شود.
  • صفحات اول و دوم شناسنامه
  • کارت ملي (پشت و رو)
  •  مدرک تحصيلي دیپلم
  • ریزنمرات دیپلم (کارنامه)
  •  مدرک پیش‌دانشگاهی (دانش‌آموزان سالی واحدی)
  • ریزنمرات پیش‌دانشگاهی (دانش‌آموزان سالی واحدی)
  • کارت پايان خدمت يا معافيت دائم (در صورت وجود)
  • دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل 1403، در صورتیکه موفق به دریافت گواهی موقت دیپلم از دبیرستان نشده‌اند لازم است برگه سوابق فارغ‌التحصیلی را بارگذاری نمایند.
  • پذيرفته‌شدگاني که درحال انجام خدمت مقدس سربازي هستند لازم است در پذيرش اينترنتي وضعيت نظام وظيفه را مشمول انتخاب نمايند تا بتوانند درخواست معافيت تحصيلي خود را مطابق راهنمای مندرج در این اطلاعیه ثبت کنند.
  • لازم به ذکر است پس از تایید کارشناس دانشگاه الزاما به مراکز پلیس +10 مراجعه نمایند.

نکته بسيار مهم: فايل‌ها باید با حداقل حجم و طبق الگوی مشخص شده در راهنمای پذیرش اینترنتی اسکن شوند.

گام سوم: ورود به سیستم احراز هویت مرکزی به آدرس https://login.iut.ac.ir/golestan  با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور مطابق راهنمای پذیرش اینترنتی جهت تکمیل فرآیند ثبت نام شامل بارگذاری اسکن مدارک و پرداخت‌ اينترنتي شامل هزينه خدمات جانبي‌(کارت دانشجويي، تشکيل پرونده الکترونيکي و پرونده بهداشتي) براي کليه پذيرفته‌شدگان و پرداخت شهريه (فقط برای دانشجويان شهريه‌پرداز) با استفاده از کارت‌هاي شتاب به وسيله رمز پويا.

گام چهارم: ذخيره و چاپ فرم‌ها: در‌‌ضمن فرآیند پذیرش اینترنتی در گلستان در گام بالا، دو نوع فرم به شرح زیر باید ذخیره و همراه با سایر مدارک تحویل داده شوند.

الف) ذخيره و چاپ فرم‌هاي تعهد امضا شده و تحويل آن به صورت حضوري در زمان اعلام شده به همراه اصل مدارک. تذکر مهم: با توجه به این که پس از اتمام پذیرش اینترنتی، دسترسی به این فرم‌ها ممکن نیست، لازم است هنگام پذیرش اینترنتی فرم‌ها چاپ و یا ذخیره شوند.

ب) ذخيره و چاپ فرم مشخصات دانشجو در پذیرش غیرحضوری و گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود.

گام پنجم: انتظار برای بررسی مدارک توسط کارشناس و نهایتا دریافت پیامک تأیید، که به منزله اتمام پذیرش است.

در صورت ناتمام بودن يا وجود مشکل در فرايند پذيرش اينترنتي و اصلاح گام‌هاي قبلي، کارشناس مربوطه با شما تماس خواهند گرفت.

  • زمان تقريبي انتظار جهت دريافت پيامك تأييد يا تماس كارشناس مربوطه حدود 24 ساعت برآورد مي‌شود.
  • با اتمام گام پنجم سرترم آموزشي براي دانشجو ايجاد شده و تعهدات مربوط به آموزش رايگان اعمال مي‌گردد.

 

مرحله دوم: مراجعه به سامانه سجاد و تکمیل فرم های پایش سلامت جسم وسلامت روان

طرح پایش سلامت: پذیرفته‌‌‌شدگان باید براي پايش سلامت جسم و روان به آدرس https://health.saorg.ir مراجعه نموده، نسبت به تکميل پرسشنامه‌های سلامت جسم و سلامت روان، اقدام نمایند.

پس از تکمیل پرسشنامه سلامت روان نسبت به چاپ فرم تأیید شده نهایی جهت ارائه به مدیریت خدمات آموزشی در زمان تحویل مدارک اقدام نمایند.

همچنين پذیرفته‌‌شدگان پس از تکمیل فرم سلامت جسم و چاپ کد رهگیری از ابتدای آبان ماه سال جاری جهت ادامه فرآیند و معاینات همراه با کد رهگیری به مرکز بهداشت و درمان دانشگاه مراجعه نمایند.

بدیهی است ثبت نام در سامانه سجاد جهت پایش سلامت جسم و سلامت روان و معاینات تکمیلی الزامی بوده و عدم انجام آن منجربه نقص مدرک در سیستم گلستان خواهد‌شد. تحویل چاپ کد های  رهگیری فوق در مرحله پنجم  الزامی می‌باشد.

 

 

مرحله سوم: اسکان دانشجویان

  • پذیرفته‌شدگان محترم لازم است طبق زمان‌بندی ذیل به تالار شیخ بهائی دانشگاه صنعتی اصفهان مراجعه نمایند.
  • جهت دریافت اطلاعات بیشتر به اطلاعیه مندرج در وب‌سایت https://nst.iut.ac.ir قسمت اطلاعیه‌ها ( اسکان و استقبال نودانشجویان ) مراجعه نمایند.

 

 

روز

تاریخ

ساعت

دانشجویان پسر غیربومی

پنج‌شنبه

1403/07/26

8 صبح

دانشجویان دختر غیربومی

جمعه

1403/07/27

8 صبح


  1.  پذیرفته‌شدگان محترم دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان جهت دریافت اطلاعات لازم در رابطه با محل و برنامه زمان‌بندی اسکان به وب‌سایت آن دانشکده به آدرس https://gc.iut.ac.ir مراجعه نمایند.

مشاهده برنامه درسی

  دانشجویان محترم که پذیرش اینترنتی آن‌ها نهایی شده‌است، از روز جمعه مورخ 27/07/1403 می‌توانند با مراجعه به گزارش 88 سامانه گلستان برنامه درسی خود را مشاهده نمایند.

 

مرحله چهارم: دریافت کارت دانشجویی

شروع کلاس‌ها از روز شنبه مورخ 28 مهرماه و مطابق با برنامه درسی می‌باشد. دانشجویان گرامی در همین تاریخ می‌توانند جهت دریافت کارت دانشجویی خود به قسمت آموزش دانشکده محل تحصیل مراجعه نمایند.

 

مرحله پنجم: تحویل اصل مدارک تحصیلی

لازم است پذيرفته‌شدگان با در دست داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی و مدارک زیر، طبق زمان‌بندي‌هاي اعلام شده در فرم گواهی پذیرش غیرحضوری که در "بند ب، گام چهارم" ضرورت چاپ آن اعلام شده است، به مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه مراجعه نمايند.

1- فرم‌هاي تعهدنامه چاپ و امضاء شده از پذيرش اينترنتي

2- اصل مدرک دیپلم و اصل ریزنمرات دیپلم (کارنامه)

3- اصل مدرک پیش‌دانشگاهی و اصل ریزنمرات دوره پیش‌دانشگاهی (دانش‌آموزان سالی واحدی)

4- دو قطعه عکس پرسنلي 4 × 3

5- اصل موافقت محل کار براي ادامه تحصيل (مخصوص پذیرفته‌شدگان سهمیه مربی و بورسيه)

6- پرینت کدرهگیری پایش سلامت جسم

7- پرینت کدرهگیری پایش سلامت روان

 

تذکر مهم: از‌‌آن‌جا که مدارک تحصيلي در هنگام تحويل به مدیریت خدمات آموزشی تا پايان تحصيلات برگشت داده نمي‌شود، لازم است پذیرفته‌شدگان محترم، در صورت نياز، کپي و کپي برابر با اصل از مدارک تحصيلي تحويلي تهيه و نزد خود نگاه ‌دارند.

ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر:

جهت تشکیل پرونده ضروری است حداکثر تا 15 آبان ماه سال جاری به اداره امور شاهد و ایثارگر دانشگاه واقع در سازمان مرکزی، طبقه همکف، اتاق 6 مراجعه نمایند. در خصوص هرگونه سوال در این زمینه با شماره تماس 33913129 در ساعات اداری تماس حاصل نمایند.

نحوه اخذ معافیت تحصیلی مخصوص پذیرفته‌شدگان پسر مشمول: پذیرفته‌شدگان پسر مشمول مي‌توانند درخواست معافيت‌تحصيلي خود‌ را پس از ثبت نام و دریافت کد سخا از طريق سامانه‌ احراز هويت خدمات انتظامي به آدرس https://sakha.epolice.ir درخواست نمایند.

(کسانی که موفق به گرفتن کد سخا نشده اند می توانند با مراجعه به یکی از مراکز پلیس +10 سراسر کشور کد سخای خود را دریافت نموده و نسبت به درخواست معافیت تحصیلی خود اقدام کنند).

لازم به ذکر است دانشجويان انصرافی که هنوز ابطال معافيت تحصیلی خود را از دانشگاه مقطع قبلي دريافت نکرده‌اند، به مدت يک ماه فرصت دارند نسبت به دریافت ابطال آن و ثبت معافیت تحصیلی جدید به شیوه فوق اقدام نمایند.

جهت مشاهده راهنمای تصویری نحوه اخذ معافیت تحصیلی به وبسایت مدیریت خدمات آموزشی - نودانشجویان ( به آدرس: https://edu.iut.ac.ir/fa/node/1770  ) مراجعه فرمائید.

 

مرحله ششم: تکمیل مدارک درصورت کسری مدرک تحصیلی

  درصورتی که بعد از مراجعه و تحویل فیزیکی مدارک در پرونده دانشجو کسری مدرک ثبت شده باشد، دانشجو موظف است تا تاریخ 1403/10/01 نسبت به رفع کسری اقدام نماید. در غیر این صورت وضعیت ثبت نام و امکانات رفاهی دانشجو به حالت لغو و یا تعلیق تغییر می‌یابد.

راه‌های ارتباطی و لینک‌های مفید:

پذیرفته‌شدگان گرامي مي‌توانند در صورت داشتن هرگونه سوال در طول فرآيند پذيرش اينترنتي (23 و 24 شهریور ماه) در ساعات اداري (8 الي 17) با شماره 03133912307 تماس حاصل نمايند. (این شماره صرفا جهت استفاده نودانشجویان در ایام پذیرش فعال است)

 * اطلاعيه‌هاي مربوط‌ به تسهيلات رفاهي (اسکان، تغذيه، وام، کمک‌هزينه تحصيلي و‌...): https://studentaffairs.iut.ac.ir      

* آدرس وبسايت دانشگاه صنعتي اصفهان: https://iut.ac.ir

* آدرس وبسايت مدیریت خدمات آموزشی: https://edu.iut.ac.ir

* آدرس تور مجازی در دانشگاه صنعتی اصفهان: https://vtour.iut.ac.ir

* آدرس کانال ویژه نودانشجویان کارشناسی در فضای مجازی @iut_nst

* آدرس مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه در فضای مجازی: @iut_edu

* تقویم آموزشی دانشگاه: https://edu.iut.ac.ir/fa/node/1619

 

تاریخ

سال: 

1403

ماه: 

مهر

روز: 

22