کدخبر:1358/20240928

4 مهر 1403

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در یازدهمین آیین تجلیل از خادمان علم و پژوهش در دانشگاه صنعتی اصفهان:
یاوران علمی مقتدرانه در عرصه علم و آموزش حاضر شدند
در یازدهمین آیین تجلیل از خادمان علم و پژوهش از ۲۳ کارمند نمونه و یک مدیر نمونه با حضور اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان تقدیر شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر سید علی‌محمد میرمحمدی میبدی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در این مراسم به دستاوردها، افتخارات و حل چالش‌های پیشرو دانشگاه صنعتی اصفهان در طی دو سال اخیر اشاره و تصریح کرد: حضور مقتدرانه خادمان دانشگاه در ارتقای علم و پژوهش باعث افتخار ما است.

وی با بیان اینکه مسئولیت سنگینی بر عهده تمام معاونین، مدیران و کارمندان است، اظهار کرد: چالش‌های پژوهشی، عمرانی، فرهنگی، جغرافیایی و حقوقی مسیر را دشوار کرده است که همت بیشتری را از ما طلب می‌نماید.

دکتر میبدی افزود: عبور از چالش‌های حوزه دانشجویی، اصلاح فرسودگی‌ها و رعایت استانداردهای تغذیه و توسعه و تعمیر خوابگاه‌ها برای دختران دانشجو از اقدامات دو سال گذشته به همت کارکنان دانشگاه بوده است.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار داشت: همراهی و همکاری دفاتر مالی، اداری و پشتیبانی و همچنین دفاتر فنی و خدمات منجر به جبران بدهکاری‌ها شده است.

وی با اظهار به اینکه دانشگاه صنعتی اصفهان خانه دوم کارکنان است تصریح کرد: خدمت به خلق خدا و خدمت به دانشمندان کشور باعث ارتقا رتبه دانشگاه در رتبه‌بندی‌های جهانی شده است.

دکتر مجدالدین نجفی، معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی اصفهان، نیز در این مراسم با بیان اینکه در سه سال گذشته تمام چالش‌های مالی و ادرای دانشگاه بر اساس چشم‌اندازها احصا کردیم گفت: در استراتژی مالی باتکیه‌بر چهار راهبرد شفافیت، درآمد زدایی، تمرکز زایی و محصول محوری ساختار مالی دانشگاه به سمتی حرکت کرده که ضمن افزایش شفافیت و امیدواری، خروجی مشخص و محصولات دانش و فناوری، پژوهش و نوآوری در دانشگاه ارتقا داده شده است.

وی افزود: در حوزه اداری سند چشم‌انداز ارتقا این حوزه را بر چهار جنبه شفافیت، مأموریت‌گرایی، اصلاح سیستمی و رشد را از سال ۱۴۰۲ پایه‌گذاری کردیم. معاون ادرای و مالی دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: در حوزه مامویت گرایی تلاش کردیم تا کارکنان شریف در ساختار اداری مأموریت خودشان را بدانند و بر اساس آن بتواند بهره‌وری و عملکرد خودشان را به‌درستی تعریف کنند و همچنین با بهره‌وری اصلاح پست سازمانی در حوزه کارشناسان مسئول اصلاحات لازم را در ساختار اعمال کنیم.

وی با اظهار به اینکه در اصلاح سیستمی اقدامات پایدار داشتیم گفت: اصلاح ساختار چارت سازمانی پس از سی‌سال، ایجاد ساختار بهره‌وری کارکنان، اصلاح سختی کارها و آیین‌نامه استخدامی، بازبینی شیوه‌نامه ارتقا و تخصیص مسکن به کارکنان به‌گونه‌ای تدوین شده که با تغییر مدیریت‌ها دچار خدشه نمی‌شود.

دکتر نجفی بیان کرد: کارکنان نمونه نمایندهٔ تمام کارکنان دانشگاه هستند که در این مراسم از ۲۴ نفر کامند نمونه در بین ۱۲۰۰ نفر کارمند دانشگاه صنعتی اصفهان تقدیر می‌شود.

گفتنی است؛ گزارش معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی اصفهان در فرایند انتخاب کارمندان نمونه، گرامیداشت یاد کارمندان بازنشسته و مرحوم هادی عسگری کارمند فقید دانشگاه صنعتی اصفهان، تقدیر از کارمندان شاخص دانشگاه، اجرای گروه موسیقی و مسابقه از دیگر بخش‌های این جشن بود.

گزارش تصویری

گزارش ویدیویی

اسامی کارمندان نمونه بدین صورت است:

 

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.