اطلاعیه اسکان نودانشجویان تحصیلات تکمیلی در سال تحصیلی 1404-1403

ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و عرض تبریک به مناسبت قبولی در دانشگاه صنعتی اصفهان؛ با توجه به شروع کلاس‌های سال تحصیلی جدید از 24 شهریورماه 1403 توجه شما را به نکات زیر جلب می‌نماید:

1- اسکان نودانشجویان خوابگاهی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 22 و 23 شهریورماه 1403 از ساعت 9 تا 17 و در روزهای بعد، در ساعات اداری انجام خواهد شد. بدین منظور لازم است نودانشجویان عزیز پس از ثبت‌نام غیرحضوری و فعال شدن سامانه گلستان از تاریخ 19 شهریورماه، فرم درخواست اسکان را از منوی پیشخوان خدمت سامانه گلستان با استفاده از مسیر زیر تکمیل و درخواست خود را ثبت نمایند.

پس از ثبت درخواست اسکان، وضعیت (گردش کار) درخواست خود را به صورت زیر پیگیری و پس از تأیید توسط کارشناس اداره سراها و ارجاع به مسئول خوابگاه مربوطه، در روزهای فوق‌الذکر به صورت حضوری به خوابگاه مراجعه نمایید. اسکان نودانشجویان پسر، در سرای صدرا و نودانشجویان دختر، در سرای صدف می‌باشد.

2- نودانشجویان دانشکده فنی مهندسی گلپایگان لازم است بر اساس اطلاعیه‌های این دانشکده اقدام یا در صورت لزوم با شماره تلفن 57240065-031 داخلی 290 تماس حاصل نمایند.

3- جهت دریافت اطلاعیه‌های اداره کل امور دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان، کانال اطلاع‌رسانی این اداره در شبکه‌های اجتماعی به نشانی iut_daneshjoei را دنبال نمایید.

 

اداره کل امور دانشجویی

اداره سراهای دانشجویی

دانلود فایل

 

تاریخ

سال: 

1403

ماه: 

شهريور

روز: 

17