اطلاعیه پذيرفته‌شدگان دکتري بدون آزمون سال 1403 دانشگاه صنعتي اصفهان

بسمه تعالی

قابل توجه پذيرفته‌شدگان دکتري بدون آزمون سال 1403 دانشگاه صنعتي اصفهان

 

   جدول تاريخ هاي مهم:

پذيرش اينترنتي

(به صورت غيرحضوري)

سه‌شنبه تا پنجشنبه

1406/06/13 تا 1406/06/15

از طريق سامانه گلستان

   https://golestan.iut.ac.ir/

 تکمیل فرم های پایش سلامت جسم و سلامت روان

چهارشنبه تا پنج شنبه

1406/06/07 تا 1406/06/15

از طریق سامانه سجاد

https://portal.saorg.ir/physicalhealth

https://portal.saorg.ir/mentalhealth

 

 

 

ثبت‌نام و اخذ واحد

(به صورت غيرحضوري)

‌شنبه تا دو‌شنبه

1406/06/17 تا 1406/06/19 

از طريق سامانه گلستان

  https://golestan.iut.ac.ir/

زمان شروع کلاس‌ها

(به صورت حضوري)

‌شنبه

1406/06/24

-

تحويل مدارک و دریافت کارت دانشجویی

(به صورت حضوري)

‌شنبه

24/06/1403

مراجعه حضوری به

مدیریت خدمات آموزشی

اخذ معافیت تحصیلی

(ویژه پذیرفته‌شدگان پسر مشمول)

1406/06/25تا

حداکثر 1406/07/05

از طریق سامانه سخا

http://sakha.epolice.ir

 

 

ضمن عرض تبريک به مناسبت قبولي شما در دانشگاه صنعتي اصفهان، به اطلاع مي‌رساند مراحل پذيرش در چهار مرحله ذیل انجام می‌شود:

 1- پذيرش اينترنتي 2- مراجعه به سامانه سجاد و تکمیل فرم های پایش سلامت جسم وسلامت روان 3- تحويل اصل مدارک و دریافت کارت دانشجویی  4- تکمیل مدارک درصورت کسری مدرک تحصیلی

 

مرحله اول: پذيرش اينترنتي

 

 گام اول: مطالعه راهنماي پذيرش اينترنتي در صفحه اول سامانه گلستان به آدرس https://golestan.iut.ac.ir/ .

گام دوم: اسکن اصل مدارک زیر و ذخيره آن جهت استفاده در گام بعدي

  • عکس تمام رخ پرسنلي 4 × 3 جديد
  • صفحات اول و دوم شناسنامه
  • کارت ملي (پشت و رو)
  • مدارک تحصيلي مقاطع کارشناسي و کارشناسي ارشد يا فرم معدل مخصوص فارغ‌التحصيلان سال آخر که باید در آنها معدل‌ دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد قید شده باشد.
  • کارت پايان خدمت يا معافيت دائم
  • پذيرفته‌شدگاني که درحال انجام خدمت مقدس سربازي هستند لازم است در پذيرش اينترنتي وضعيت نظام وظيفه را مشمول انتخاب نمايند تا بتوانند درخواست تاييد معافيت تحصيلي را از سامانه گلستان دريافت و جهت انجام مراحل معافيت تحصيلي به پليس+10 مراجعه نمايند.

 

نکته بسيار مهم: فايل‌ها باید با حداقل حجم و طبق الگوی مشخص شده در راهنمای پذیرش اینترنتی اسکن شوند.

 

گام سوم: ورود به سامانه گلستان به آدرس https://golestan.iut.ac.ir/ ، مراجعه به لینک "از طریق سیستم احراز هویت مرکزی" و انجام فرایند پذيرش اینترنتی شامل تکمیل اطلاعات شخصی و تحصیلی، بارگذاری اسکن مدارک و پرداخت‌ اينترنتي شامل هزينه خدمات جانبي (کارت دانشجويي، تشکيل پرونده الکترونيکي و پرونده بهداشتي) براي کليه پذيرفته‌شدگان و پرداخت شهريه (فقط برای دانشجويان شهريه‌پرداز) با استفاده از کارت‌هاي شتاب به وسيله رمز پويا.

 

گام چهارم: ذخيره و چاپ فرم‌ها: در ضمن فرآیند پذیرش اینترنتی در گلستان در گام بالا، دو نوع فرم به شرح زیر باید ذخیره و همراه با سایر مدارک تحویل داده شوند.

الف) ذخيره و چاپ فرم‌هاي تعهد امضا شده و تحويل آن به صورت حضوري در زمان اعلام شده به همراه اصل مدارک. تذکر مهم: با توجه به این که پس از اتمام پذیرش اینترنتی، دسترسی به این فرم‌ها ممکن نیست، لازم است هنگام پذیرش اینترنتی فرم‌ها چاپ و یا ذخیره شوند.

* در صورت عدم ذخیره فرم‌های تعهد، این فرم‌ها به صورت خام در وبسایت مدیریت خدمات آموزشی - نودانشجویان قرار گرفته است.

ب) ذخيره و چاپ فرم مشخصات دانشجو در پذیرش غیرحضوری و گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود.

گام پنجم: انتظار برای بررسی مدارک توسط کارشناس و نهایتا دریافت پیامک تأیید، که به منزله اتمام پذیرش است.

در صورت ناتمام بودن يا وجود مشکل در فرايند پذيرش اينترنتي و اصلاح گام‌هاي قبلي، کارشناس مربوطه با شما تماس خواهند گرفت.

  • زمان تقريبي انتظار جهت دريافت پيامك تأييد يا تماس كارشناس مربوطه حدود 24 ساعت برآورد مي شود.
  • لازم است دانشجو قبل از ثبت‌نام و اخذ واحد، هماهنگي لازم را با استاد مشاورآموزشي خود، که نحوه انجام آن در وبسايت دانشکده مربوطه اطلاع‌رساني شده است، انجام دهد.
  • با اتمام گام پنجم سرترم آموزشي براي دانشجو ايجاد شده و تعهدات مربوط به آموزش رايگان اعمال مي گردد.

 

مرحله دوم: مراجعه به سامانه سجاد و تکمیل فرم های پایش سلامت جسم وسلامت روان

 

طرح پایش سلامت: پذیرفته‌ ‌شدگان باید براي پايش سلامت روان به آدرس https://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه کنند و پس از تکميل پرسشنامه سلامت روان، کد تاييد شده را دريافت نمایید.

همچنين پذیرفته ‌شدگان جهت طرح پايش سلامت جسم در وبسايت https://portal.saorg.ir/physicalhealth ثبت‌نام نموده و پس از تکمیل فرم پایش سلامت جسم ،چاپ کد‌رهگیری مربوطه را دریافت نمائید. متعاقبا" پس از شروع نیم سال تحصیلی جهت تكميل فرآيند‌ معاینات مطابق با اطلاعیه مدیریت بهداشت و درمان دانشگاه (‌ با مراجعه به آدرس: https://clinic.iut.ac.ir ) به آن مدیریت مراجعه فرمائید.

بدیهی است ثبت نام در سامانه سجاد جهت پایش سلامت جسم و سلامت روان و معاینات تکمیلی الزامی بوده و عدم انجام آن منجربه نقض مدرک در سیستم گلستان خواهد‌شد. تحویل چاپ کد های  رهگیری فوق در مرحله سوم الزامی می‌باشد.

 

مرحله سوم: تحويل اصل مدارک و دریافت کارت دانشجویی دانشجویی

از آنجا که دریافت کارت دانشجويي اصلي منوط به تحویل اصل مدارک تحصيلي و تشکيل پرونده فيزيکي است، افرادی که پذيرش اينترنتي خود را تکميل نموده‌اند باید با در دست داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی و مدارک زیر، طبق زمان‌بندي‌هاي اعلام شده در فرم گواهی پذیرش غیرحضوری که در " مرحله اول، گام چهارم" ضرورت چاپ آن اعلام شده است، به مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه مراجعه نمايند.

 

1- فرم‌هاي تعهدنامه چاپ و امضاء شده از پذيرش اينترنتي

2- اصل گواهينامه موقت يا دانشنامه مقاطع کارشناسی و کارشناسي ارشد

3- دو قطعه عکس پرسنلي 4 × 3

4- اصل موافقت محل کار براي ادامه تحصيل (مخصوص پذیرفته‌شدگان سهمیه مربی و بورسيه)

5- پرینت کدرهگیری پایش سلامت جسم

6- پرینت کدرهگیری پایش سلامت روان

6- فرم مشخصات دانشجو‌ در پذیرش غیرحضوری (گزارش 1918)

 

تذکر مهم: از آن‌جا که مدارک تحصيلي در هنگام تحويل به مدیریت‌ خدمات آموزشی تا‌ پايان تحصيلات برگشت داده نمي‌شود، لازم است پذیرفته‌شدگان محترم، در صورت نياز، کپي و کپي برابر با اصل از مدارک تحصيلي تحويلي تهيه و نزد خود نگاه ‌دارند.

نحوه اخذ معافیت تحصیلی مخصوص پذیرفته‌شدگان پسر مشمول: پذیرفته‌شدگان پسر مشمول پس از دریافت ابطال معافیت تحصیلی مقطع قبلی مي‌توانند درخواست معافيت تحصيلي مقطع جدید خود را  از طريق سامانه‌ احراز هويت خدمات انتظامي به آدرس https://sakha.epolice.ir با نام کاربري (کد ملي) و کلمه عبور (کد سخا قابل دريافت از مراکز پليس +10 سراسر کشور) درخواست نمایند.

  • لازم به ذکر است دانشجويان سال آخر که هنوز ابطال معافيت تحصیلی خود را از دانشگاه مقطع قبلي دريافت نکرده‌اند، به مدت يک ماه فرصت دارند نسبت به دریافت ابطال آن و ثبت معافیت تحصیلی جدید به شیوه فوق اقدام نمایند.

جهت مشاهده راهنمای تصویری نحوه اخذ معافیت تحصیلی به وبسایت مدیریت خدمات آموزشی - نودانشجویان ( به آدرس: https://edu.iut.ac.ir/fa/node/1770  ) مراجعه فرمائید.

 

مرحله چهارم: تکمیل مدارک درصورت کسری مدرک تحصیلی

درصورتی که بعد از مراجعه و تحویل فیزیکی مدارک در پرونده دانشجو کسری مدرک ثبت شده باشد، دانشجو موظف است تا تاریخ 01/09/1403 نسبت به رفع کسری اقدام نماید. در غیر این صورت وضعیت ثبت نام و امکانات رفاهی دانشجو به حالت لغو و یا تعلیق تغییر می‌یابد.

راه‌های ارتباطی و لینک‌های مفید:

* پذیرفته‌شدگان گرامي مي‌توانند در صورت داشتن هرگونه سوال در  روز پنجشنبه مورخ 1406/06/15 از ساعت 7 الي 15 با شماره 03133912307 تماس حاصل نمايند. (این شماره صرفا جهت استفاده نودانشجویان فعال است)

* وبسایت دانشکدهها جهت راهنمایی و مشاوره در مورد انتخاب واحد: https://edu.iut.ac.ir/fa/node/1770

*اطلاعيه‌هاي مربوط‌ به تسهيلات رفاهي (اسکان، تغذيه، وام، کمک‌هزينه تحصيلي و‌...): https://studentaffairs.iut.ac.ir

* آدرس وبسايت دانشگاه صنعتي اصفهان: https://iut.ac.ir

* آدرس وبسايت مدیریت خدمات آموزشی: https://edu.iut.ac.ir

* آدرس تور مجازی در دانشگاه صنعتی اصفهان: https://vtour.iut.ac.ir

* آدرس مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه در فضای مجازی: @iut_edu

* تقویم آموزشی دانشگاه: https://edu.iut.ac.ir/fa/node/1619

 

 

تاریخ

سال: 

1403

ماه: 

شهريور

روز: 

13