کدخبر:2044/20240708

18 تیر 1403

انتخاب دکتر مجتبی ازهری به عنوان استاد سرآمد آموزشی کشور در سال ۱۴۰۲
پرفسور مجتبی ازهری استاد دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان در دومین اجلاس سرآمدان آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، برگزیده سرآمد حوزه آموزش کشور شناخته و مورد تقدیر وزیر علوم تحقیقات و فناوری قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، در دومین اجلاس سرآمدان آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با عنوان سرآمدی، مهارت‌محوری و مردمی‌سازی آموزش با حضور وزیر علوم در دانشگاه علامه طباطبایی از ۱۹ استاد سرآمد آموزشی کشور با اهدای لوح تقدیر شد.

سرآمدان آموزشی از میان اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که در حوزه آموزش دارای شرایط ویژه باشند برگزیده می‌شوند.

شیوه‌نامه انتخاب سرآمدان آموزشی با توجه به جایگاه رفیع آنها در تحقق دانشگاه تمدنساز و حکمت بنیان در گام دوم انقلاب اسلامی تدوین و ابلاغ شده است.

۱۶ شاخص ارزیابی برای سرآمدان آموزشی مشخص شده که شامل چهار دسته فعالیت‌های«آموزشی»، «آموزش پژوهی»، «فرهنگی و اخلاق حرفه‌ای» و «شاگردپروری» است.

دکتر مجتبی ازهری، استاد ممتاز دانشگاه صنعتی اصفهان در گروه سازه و زلزله مهندسی عمران است. نگارش کتاب هفت جلدی طراحی سازه های فولادی و کتاب های مقاومت مصالح و پایداری در سازه های فولادی بخشی از اقدامات ارزنده علمی، آموزشی این استاد برجسته کشور است. 

چهره برتر فولاد کشور، پژوهشگر برتر کشور و استان اصفهان، استاد برگزیده برای راهنمایی پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی،استاد برگزیده برای تدریس شاخص، استاد برگزیده برای استنادات علمی به مقالات و استاد نمونهٔ دانشگاه صنعتی اصفهان از دیگر افتخارات ارزنده دکتر مجتبی ازهری است. 

وی از جمله اساتید فعال در حوزه صنعت نیز شناخته می شود. همکاری گستردهٔ پژوهشی و اجرایی با واحدهای گوناگون صنعتی در سطح کشور؛ از جمله همکاری نزدیک با شرکت فولاد مبارکه اصفهان، طراحی و نظارت بر اجرای پروژه‌های ملی و استانی؛ نظیر طراحی و نظارت بر اجرای پروژهٔ سازهٔ کابلی باغ پرندگان اصفهان، همکاری علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی با سازمان نظام مهندسی کل کشور، سازمان نظام مهندسی استان‌ها به ویژه استان اصفهان، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی و سایر نهادها و سازمان‌های تخصصی از دیگر فعالیت های شاخص اجرایی این استاد ممتاز کشور است. 

دکتر مجتبی ازهری دو دوره معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان، عضویت در هئیت ممیزه دانشگاه صنعتی اصفهان و ریاست دانشکده مهندسی عمران را نیز در کارنامه فعالیت دانشگاهی خود ثبت نموده است. 

روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، کسب این افتخار ارزنده به جامعه علمی و دانشگاهی را تبریک می گوید و توفیق روز افزون همراه با سربلندی و سلامتی برای این استاد برجسته از خداوند منان خواستار است. 

 

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.