کدخبر:1342/20240707

17 تیر 1403

تقدیر از یاوران علمی نخبه و پر تلاش دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و دانشکده مهندسی مکانیک
مدیر امور اداری و منابع انسانی از تلاش و تعهد رسول رفیعیان و حسین خرمی کیا کارشناسان آزمایشگاه دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و اسماعیل عسگری و علی قدیردخت کارشناسان آزمایشگاه دانشکده مهندسی مکانیک در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه قدردانی نمود.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، فرشید شیرانی، مدیر امور اداری و منابع انسانی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه در میان اعضای محترم غیر هیئت‌علمی دانشگاه، نخبگانی وجود دارند که با وجود شرایط مناسب برای شغل‌های دیگر در این مجموعه مشغول به کار هستند گفت: این افراد به دلیل تعلق خاطری که به دانشگاه دارند با راه‌اندازی دستگاه‌های ازکارافتاده و غیرقابل‌تعمیر دانشکده‌ها توانستند آزمایشگاه‌ها را رونق ببخشند و با ارائه خدمات جدید به دانشجویان و سرمایه‌های دانشگاه کمک شایانی کنند.

شیرانی افزود: تعهد و تلاش این افراد نخبه، الگویی ارزشمند است و نشان می‌دهد که با خلاقیت و نوآوری می‌توان بر چالش‌ها غلبه کرد و به پیشرفت و ارتقای دانشگاه کمک نمود.

مدیر امور اداری و منابع انسانی مطرح کرد: به‌منظور قدردانی از این عزیزان و تشویق سایر کارکنان به الگوگیری از آنان، ردیف جدیدی با عنوان "بهره‌وری نخبگان" از محل در اختیار معاونت محترم اداری و مالی دانشگاه برای این افراد در نظر گرفته شده است.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.