اطلاعیه میهمانی، تمدید مهمانی و انتقالی دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403

به اطلاع دانشجویان محترم می‌رساند جهت ثبت درخواست میهمانی، تمدید میهمانی و انتقالی خود در نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 از 20 فروردین لغایت 31 اردیبهشت ماه سال جاری به سامانه سجاد، به آدرس https://portal.saorg.ir مراجعه نمایند.

تذکرات مهم

* دانشجویانی که برای اولین بار متقاضی ثبت درخواست می‌باشند باید نسبت به ثبت نام در سامانه سجاد و دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان اقدام نمایند.

* توضیه می‌شود دانشجویان قبل از ثبت درخواست خود نسبت به مطابقت دروس مبدا و مقصد اقدام نمایند. بدیهی است مسئولیت مغایرت دروس ارائه شده و یا عدم ارائه برخی از دروس مصوب دانشگاه مبدأ در دانشگاه مقصد در نیمسال تحصیلی مورد نظر بر عهده شخص دانشجو می‌باشد.

* دانشجویان متقاضی تمدید میهمانی نیز باید نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مذکور اقدام نمایند. بدیهی است موافقت با تمدید میهمانی ایشان منوط به احراز شرایط مندرج در شیوه نامه اجرایی آیین‌نامه میهمان و انتقال در دانشگاه مبدأ و مقصد می‌باشد.

* خواهشمند است از ثبت درخواست نقل و انتقال در قسمت کمیسیون موارد خاص سامانه سجاد در بازه زمانی مذکور اکیداً خودداری شود.

 

قابل توجه متقاضیان میهمان و انتقال از دانشگاه صنعتی اصفهان به سایر دانشگاه‌ها در نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403

1- دانشجویان محترم بایستی ضمن ثبت درخواست خود در سامانه گلستان و اخذ نظر دانشکده نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سجاد نیز اقدام نمایند.

* پذیرش در دانشگاه مقصد بر اساس ضوابط و قوانین آموزشی آن دانشگاه می‌باشد.

2- بر اساس شیوه نامه اجرایی آیین نامه میهمان و انتقال حداکثر مدت میهمانی در سایر دانشگاه‌ها دو نیمسال تحصیلی است و این مدت در شرایط خاص بنا به درخواست دانشجو با توجه به وضعیت تحصیلی وی در طی دوره میهمانی و سایر ملاحظات با نظر کمیته ميهمان و انتقال اين دانشگاه قابل تمدید است.

 

قابل توجه متقاضیان میهمان و انتقال به دانشگاه صنعتی اصفهان در نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403

1- دانشگاه صنعتی اصفهان صرفاً درخواست‌های ثبت شده در سامانه سجاد را مورد بررسی قرار خواهد داد و از قبول هرگونه درخواست فیزیکی و یا خارج از بازه زمانی اقدام شده معذور است.

2- پذیرش دانشجوی میهمان بر اساس شیوه‌نامه اجرایی آیین نامه میهمان و انتقال دانشگاه صنعتی اصفهان انجام می‌پذیرد.

* آیین‌نامه مذکور از آدرس edu.iut.ac.ir قابل دریافت خواهد بود.

3- نتیجه درخواست‌های ثبت شده در سامانه سجاد پس از بررسی توسط این دانشگاه تنها در قسمت نقل و انتقال سامانه مذکور قابل مشاهده خواهد بود.

 

* خواهشمند است از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی در این ارتباط اجتناب شود.

تاریخ

سال: 

1403

ماه: 

فروردین

روز: 

26