اطلاعیه دانشگاه صنعتی اصفهان در خصوص مرحله دوم ارزیابی تخصصی آزمون نیمه متمرکز دکتری سال تحصیلی 1402 (مصاحبه دكتري)

به اطلاع كليه داوطلبين شركت در مرحله دوم آزمون دکتري 1402  مي رساند ضروری است نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم شماره 1 در سامانه گلستان http://golestan.iut.ac.ir  اقدام نمایند. از داوطلبانی که در این سامانه ثبت نام نكنند مصاحبه و بررسی سوابق علمی به عمل نخواهد آمد.

داوطلبين محترم توجه نمايند مصاحبه بصورت حضوري انجام مي شود و لازم است جهت دستيابي به اطلاعات تكميلي در خصوص نحوه برگزاري مصاحبه، به وب سايت دانشكده مربوطه مراجعه نمايند.

کلیه داوطلبان گرامی، که در انتخاب رشته -گرایش محل سازمان سنجش آموزش کشور، دانشگاه صنعتی اصفهان  را انتخاب نموده اند، در صورت دارا بودن حدنصاب تعیین شده توسط دانشگاه صنعتی اصفهان (بر اساس نمره تراز نهایی داوطلب مطابق کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور) ضروري است وارد سامانه گلستان  دانشگاه صنعتي اصفهان شده و اطلاعات خود را وارد نمايند.

سامانه گلستان دانشگاه صنعتي اصفهان جهت ثبت نام داوطلبان در محدوده زماني چهارشنبه 1402/03/03 لغايت روز شنبه 1402/03/13 باز بوده و داوطلبان محترم لازم است تنها در محدوده زماني مذكور به سامانه گلستان مراجعه وكليه اطلاعات و سوابق شخصي، آموزشي، پژوهشي، تدريس، اشتغال و ..... را وارد سامانه نمايند.  در این خصوص لازم است متقاضی حداقل دو روز قبل از تاریخ مصاحبه اعلام شده نسبت به تکمیل مدارک و ثبت نام در سامانه گلستان اقدام نماید.

با توجه به مدت زمان لازم بین ثبت نام، تشکیل پرونده و مصاحبه، مهلت ثبت نام و ورود اطلاعات در سامانه گلستان  به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

در صورت عدم ورود اطلاعات و قطعی نمودن آن در سامانه، از داوطلب مصاحبه بعمل نمی‌آید.

صحت اطلاعات وارد شده در سامانه به عهده داوطلب می باشد. در صورتی که در هر مرحله از فرآیند پذیرش  داوطلب و حتی پس از قبولی دانشجو در دانشگاه مشخص گردد که اطلاعات وارد شده در سامانه با اطلاعات واقعی مغایرت دارد، پذیرش داوطلب لغو شده و مطابق با قوانین برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است که براي هر رشته- گرایش انتخاب نوع ورود روزانه یا  نوبت دوم نیز باید مطابق انتخابهاي انجام شده در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور باشد. لازم است هر داوطلب، صرف نظر از نوع ورود روزانه یا نوبت دوم فقط یک هزینه براي ثبت نام هر رشته-گرايش پرداخت نمایند.

داوطلبان ضروري است  قبل از شركت در مصاحبه آزمون دكتري، مدارك زير را در سامانه گلستان بارگذاري نمايند.

  1. تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1402
  2. كپي مدارك شناسايي (شناسنامه و كارت ملي)
  3. مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد یا گواهي معدل مربوط به مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد
  4. گواهي طول دوره تحصيل مربوط به مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد (تعداد ترم هاي تحصيلي)
  5. کليه مستندات سوابق پژوهشی (مقالات، ثبت اختراع، شركت در همايش و .....)
  6. توصیه نامه علمی معتبر
  7. حکم کارگزینی مبنی بر رسمی - قطعی یا رسمی-آزمایشی بودن عضو هیئت علمی تمامي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي و ساير دستگاهها و دانشگاه آزاد اسلامي كه از سهميه مربي استفاده مي نمايند.
  8. صفحه اول پایان نامه کارشناسی ارشد در صورت فارغ التحصیلی
  9. مدرک زبان (برای کسانی که مایل به استفاده از امتیاز زبان می باشند)
  10. پرداخت هزینه مصاحبه (1780000 ريال) به حساب دانشگاه صنعتي اصفهان

(پرداخت فقط به صورت الكترونيكي و از طريق درگاه سداد بانک مرکزی در سامانه  سيستم گلستان امكان پذير مي‌باشد).

مديريت تحصيلات تكميلي دانشگاه



 این دانشگاه در هیچ یک از کد رشته های مورد درخواست، آزمون کتبی برگزار نمی نماید.

برای اطلاع از تاریخ مصاحبه به تفکیک برای رشته های مختلف اینجا کلیک کنید .

براي اطمينان از زمان دقيق مصاحبه و تاریخ مصاحبه جاماندگان احتمالی توصيه مي شود به وب سايت دانشكده مربوطه مراجعه فرمائيد.

تاریخ

سال: 

1402

ماه: 

ارديبهشت

روز: 

3