کدخبر:1151/20240407

19 فروردین 1403

برگزاری همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان
همایش بزرگ استانی روز فیزیک ویژه دانش‌آموزان علاقه‌مند به علم فیزیک به همت دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، همایش استانی روز فیزیک ویژه دانش‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم که علاقه‌مند به علم فیزیک هستند، ۳۰ فروردین ماه در دانشکده فیزیک این دانشگاه و با حمایت انجمن فیزیک ایران برگزار می‌شود.

همایش روز فیزیک هر ساله با هدف آشنایی دانش‌آموزان با علم فیزیک و ظرفیت‌های علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، با حضور تعداد زیادی از دانش‌آموزان برتر استان از مقطع متوسطۀ دوم به همت دانشکده فیزیک در این دانشگاه برگزار می‌شود.

در بخشی از این همایش، اساتید دانشکده فیزیک جدیدترین دستاوردهای علمی در گرایش‌های مختلف علم فیزیک را برای دانش‌آموزان ارائه می‌دهند. در بخش دیگر نیز دانش‌آموزان آزمایش‌های مختلف و هیجان‌انگیزی را در آزمایشگاه‌های دانشکدۀ فیزیک تجربه می‌کنند.

گفتنی است، دانشگاه صنعتی اصفهان در راستای برقراری عدالت آموزشی و عمل به رسالت اجتماعی، با پرداخت هزینه ثبت‌نام از تعدادی دانش‌آموز برتر و علاقمند جهت شرکت در این همایش حمایت می‌کند.

دکتر سجاد مری، عضو هیئت علمی دانشکده فیزیک دبیر این همایش و دکتر کیوان آقابابایی سامانی، دکتر مریم حسنوند، دکتر سروش شاکری، دکتر حمیده شاکری‌پور، دکتر فرهاد شهبازی، مهندس محمد مطلق و دکتر سیدجواد هاشمی‌فر به همراه بیش از 60 دانشجوی دانشکده فیزیک، اعضای کمیته اجرایی این همایش هستند. علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۰ فروردین برای حضور در این همایش ثبت‌نام کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر، به آدرس زیر مراجعه کنند.

https://physics.iut.ac.ir/fa/physicday/content/2765

 

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.