کدخبر:2049/20240227

8 اسفند 1402

بیانیه هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان در آستانه انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲
جامعه علمی و دانشگاهی کشورمان، انتظار پشتیبانی قانونی برای پیشرفت و تعالی نظام آموزش عالی کشوررا دارند
دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان با حضورخود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ ، فرصت را برای مطالبه گری و مشارکت آگاهانه مغتنم می شمارند.

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ ایران، دانشجویان، اساتید و کارکنان شریف دانشگاه صنعتی اصفهان؛ جمعه ۱۱ اسفند ماه روز نمایش همبستگی مردمان شریف ایران زمین است. در  این روز مردم ایران با انتخاب آزادانه خود، نشان می دهند سرنوشت کشورشان به اراده و خواست آنها وابسته است. روزی که جمهوری اسلامی ایران، نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر، بر پایه اتحاد ملی بنا شد و با حضور در صحنه مردمانش تا به امروز عظمت و شکوه خود را به جهانیان عملا اثبات نموده است. 

انتخابات در کشور ما، نه تنها راهی برای اداره کشور، بلکه فرصتی برای نمایش مردم‌سالاری است. دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور خود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، فرصت را برای مطالبه گری و مشارکت آگاهانه مغتنم می شمارند. 
جامعه علمی و دانشگاهی کشورمان، انتظار پشتیبانی قانونی برای پیشرفت و تعالی نظام آموزش عالی کشور را دارند. مجلسی که با روی کار آوردن وتصویب قوانین کارآمد و نظارت بر اجرای قوانین زمینه ورود دانشگاه‌های کشور به نسل چهارم دانشگاه های پیشرو در تولید فناوری را فراهم نماید؛ موانع جدی بر سر راه اشتغال و کارآفرینی دانش آموختگان و نسل جوان را بیش از گذشته برطرف نماید و رشد علمی کشور را شتاب بیشتری ببخشد .

از این رو از دانشگاهیان آگاه و اندیشمند دعوت می کنیم در فرصت باقیمانده، با شناخت هر چه بهتر نامزدهای محترم انتخابات، زمینه ورود افراد کارآمد، ملتزم به قانون اساسی و متعهد به مبانی اخلاق اسلامی را که می توانند سرنوشت جامعه و اصلاح امور مهم کشور را در دست گیرند، با پشتوانه آرای قوی، فراهم نمایند.

هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.