کدخبر:2211/20240221

2 اسفند 1402

نشست روابط‌عمومی‌های منطقه شش کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
امروز چهارشنبه - ۲ اسفندماه - نشست شورای روابط‌عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه شش کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار و مسئولیت دبیرخانه روابط عمومی منطقه به این دانشگاه واگذار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، رضا آزاد، معاون امور روابط‌عمومی وزارت علوم با بیان اینکه فعال‌تر شدن منطقه شش از انتظارات ماست مطرح کرد: توجه به حوزه تولیدات چندرسانه‌ای در بخش آموزش عالی و دانشگاه‌ها ثمربخش است؛ انتشار هنرمندانه نیاز به سرمایه‌گذاری در حوزه روابط‌عمومی دارد.
دکتر آزاد با اشاره به نقش آموزشی دبیران منطقه در ارتقا سطح مهارتی کارشناسان روابط‌عمومی دانشگاه‌ها خاطرنشان ساخت، افزایش تعاملات میان دانشگاه و برگزاری رویدادهای مشترک به ارتقا فعالیت‌ها و افزایش کارآمدی روابط‌عمومی دانشگاه‌ها در سطوح مختلف کمک می‌کند.

دکتر رضا آزاد، معاون امور روابط‌عمومی وزارت علوم با تأکید بر اینکه بودجه فعالیت‌های روابط‌عمومی در بودجه تفصیلی دانشگاه‌ها باید لحاظ شود افزود: بر اساس دستور قائم‌مقام وزیر علوم و رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه وزارت علوم عملکرد دانشگاه‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی در رتبه‌بندی دانشگاه‌ها لحاظ می‌شود.از این رو دانشگاه ها عنایت داشته باشند که در برگه مربوط به بودجه تفصیلی دانشگاه‌ها حتماً باید ردیف روابط‌عمومی مشخص و اعتبار آن پیش‌بینی شده باشد.  

 دکتر میبدی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان نیز با حضور در جمع مدیران روابط‌عمومی منطقه ضمن خیرمقدم و قدردانی از فضای هم‌اندیشی به وجود آمده در این نشست گفت: رسالت صیانت از انقلاب اسلامی در جهت تبین و معرفی دستاوردهای نظام و انقلاب برای دانشجویان از وظایف ارزشمند روابط‌عمومی است.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار داشت: تکلیف روابط‌عمومی در حوزه جهاد تبین، سنگین و ارزشمند است؛ چراکه در کنار رسانه‌های ملی، رسانه‌های بیگانه معطل نیستند و با تولیدات رسانه‌ای مختلف در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای سعی در مهندسی افکار عمومی دارند.

دکتر نجفی معاون مالی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این جلسه در رابطه‌با نقش روابط‌عمومی در دانشگاه‌ها بیان داشت: به اعتقاد ما روابط‌عمومی یکی از قوی‌ترین بازوهای فرهنگی دانشگاه است. در دانشگاه صنعتی اصفهان فضا به سمت تولیدات رسانه‌ای متناسب با نیاز مخاطبان جوان دانشجو حرکت کرده است.
وی افزود: ما زنجیره ارتباطی خوبی در حوزه نوآوری و پژوهشی روابط‌عمومی‌های کشور نداریم و ایده‌های روابط‌عمومی دانشگاه‌های شهرستان‌ها به‌اندازه دانشگاه‌های تهران دیده نشده است و لازم است دراین‌خصوص تدبیری اندیشیده شود.

گفتنی است در پایان این نشست به‌اتفاق آرا مسئولیت دبیرخانه منطقه در دوره جدید به مدیریت روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان سپرده شد و رستگارمهر، سرپرست روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان به‌عنوان دبیر شورای روابط‌عمومی منطقه 6 آموزش عالی کشور منصوب شد. پیش‌ازاین محمد جباری، مدیر روابط‌عمومی دانشگاه هنر به مدت ۳ سال مسئولیت این دبیرخانه را برعهده داشت.
 در این منطقه دانشگاه های صنعتی اصفهان، اصفهان، هنر اصفهان، شهرکرد، اردکان، میبد، یزد، خوانسار و شهرضا و شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان، پارک علم و فناوری یزد و پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری عضویت دارند. 

گزارش تصویری

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.